obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Zeer positieve ervaring!
Murgen
Caiway Webcare werkt gewoon op zondag! Mag ook wel even gezegd worden.
 
Murgen
Geen idee maar ik deel dit jaar geen zwarte pieten meer uit, het is hier makers staakt uw wild geraas wat de klok slaat.
 
Bordewolf
Er komen meer veranderingen aan denk ik voor niet Cogas-klanten.
Inmiddels krijgen we in het Cogasgebied per 1 januari FiberNL op glasvezel erbij.
Daarnaast komt er nog een glasvezelaanbieder (naast het al bekende CBizz van Caiway).
Hier wordt Stipte genoemd als aanbieder.

Ik kan me voorstellen dat deze aanbieders ook op de andere CIF-netwerken actief worden.
 
Highway
Ik heb het aanbod van fiber.nl bekeken. Dan denk ik dat Caiway een beter aanbod heeft voor Cogas klanten en mogelijk ook voor niet Cogas klanten. Ondanks dat fiber.nl, voorheen, fype, een jong bedrijf is zijn er al genoeg problemen over te vinden.

Stipte, voorheen Scarlet, was trouwens wel nieuw voor me dat die mogelijk diensten gaan aanbieden.
Handtekening
Wink
 
Murgen
In ieder geval zie je veranderingen in positieve zin, ik in ieder geval wel.
 
2fast4u

Quote

Murgen schreef:

In ieder geval zie je veranderingen in positieve zin, ik in ieder geval wel.


ik ook daarom heb ik caiway dus gaat geode kant op +Caiway
 
Adios
Ik vind het pas de goede kant opgaan met Caiway als ze eens meegaan met hun product in de eisen van deze tijd.
Dus op meer dan drie televisies je volledige pakket zien.
Geen woekertarieven rekenen voor telefonie.

Graag meer HD zenders. UPC heeft Caiway al ruimschoots ingehaald.
Alle zenders op je tablet
HBO go
Film1 Go
etc
 
Murgen
Vanaf 1 april alle zenders op je tablet.
 
Adios
Het probleem van Caiway is denk ik ook dat ze niet groot genoeg zijn voor bepaalde investeringen.
De enige mogelijke grote uitbreiding is volgens mij nog Zeeland, als CIF het kabelnetwerk van Delta zou kopen.

Ze zijn al wat gegroeid door het Cogas gebied erbij, maar denk dat dat niet voldoende is om mee te kunnen met de groten.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

HBO go en Fox sport Go maximaal maart 2015 geleverd.

Medio 2015 nieuwe telefoonpakketten en mogelijkheid om vaste telefoon te skippen.
Maar 5 euro extra betalen om bij een glasvezelprovider tv (Entone) te kijken via glasvezel is heel raar. Tijd voor afschaffing of flinke uitbreiding met rtl en sbs gemist in FULL HD


Inderdaad in het Cogasgebied kun je nu kiezen voor Fiber. Daar is de eerste aansluiting volkomen gratis. Alleen voor de tweede en derde moet je huur betalen voor de decoder.
Dit laatste is echter niet nodig wanneer je Caiway neemt.... Wellicht is dit het verhaal lengte/breedte.

Huur voor de eerste entone vind ik ook bezopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer positieve ervaring!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 28 27 feb 2015
zeer "trage"download via WIFI Hardware instellingen : 8 23 jul 2014
Ervaring G100 Uithoorn CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jul 2014
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jun 2014
Advertentie