Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Zeer positieve ervaring!
|
|
Murgen |
Geplaatst op 21 November 2014, 14:47
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
In ieder geval heeft de helpdesk elf 2 keer contact met mij opgenomen en is het probleem opgelost. Dus ik ben blij. Ik heb nu ook weer gemerkt dat Apple veel makkelijker is dan Windows maar dat is persoonlijk, denk ik. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 November 2014, 11:41
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Bordewolf schreef: Er komen meer veranderingen aan denk ik voor niet Cogas-klanten. Inmiddels krijgen we in het Cogasgebied per 1 januari FiberNL op glasvezel erbij. Daarnaast komt er nog een glasvezelaanbieder (naast het al bekende CBizz van Caiway). Hier wordt Stipte genoemd als aanbieder. Ik kan me voorstellen dat deze aanbieders ook op de andere CIF-netwerken actief worden. Nog even een aanvulling hierop. Bij FiberNl is de basis-mediabox gratis. Daarnaast krijg je ook een mediabox bij het G100 pakket. Dat is nogal andere koek tov Caiway. Caiway zal dus wel degelijk moeten veranderen. Dan heb ik het ook nog niet gehad over de verdubbelaar van FiberNL. Je besteld G100 en krijgt dubbele snelheid. De mediabox van Fiber is bovendien gemeengoed in glasvezelland. Die wordt door diverse aanbieders ook gebruikt. Het verbaasd me ten zeerste dat Caiway aan die brakke entone vasthoudt! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 November 2014, 14:56
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ook Vodafone houdt voor Nederland vast aan de Entone. Zelfs met 4K |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 22 November 2014, 15:01
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
De strijd om het beste randapparaat is nog maar net begonnen. Daarom ben ik zo blij met ingebouwde DVB-C in onze TV's, ben je dat gedoe van externe decoders kwijt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer positieve ervaring!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ervaring interactieve TV? | Interactieve TV, Pay Per Event | : 14 | 06 Jul 2018 |
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 28 | 27 Feb 2015 |
zeer "trage"download via WIFI | Hardware instellingen | : 8 | 23 Jul 2014 |
Ervaring G100 Uithoorn | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 1 | 11 Jul 2014 |
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 1 | 11 Jun 2014 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket