obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geluisproblemen tijdens het zappen.
willem13
Hallo,

ik ben een nieuwkomer op dit forum en kamp met het volgende probleem. Ik ben in het bezit van een HD tuner en wel de Samsung DCB- H360R. Deze is via een Denon 4310 aangesloten op een JVC LT32 scherm. Bij het zappen tussen de verschillende HD en SD zenders valt het geluid compleet weg op de SD zenders. Zap ik terug naar De HD zenders heb ik weer geluid. Na het uit- en weer inschakelen van de tuner is het geluid op de SD zenders weer terug. Als ik van de SD zenders weer terug zap heb ik soms op enkele HD zenders ook geen geluid. Na verder zappen komt dit ineens weer terug. Ben ik de enige met dit probleem en is er een oplossing voor?
 
maanmist
Lijkt me dat de optie Dolby Digital ergens niet goed staat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geluisproblemen tijdens het zappen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Entone 515 mute niet tijdens zappen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 24 feb 2016
Zender weergave slecht bij zappen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 5 09 jul 2014
Last van veel storing tijdens tv kijken Digitale radio of televisie storing : 4 04 apr 2014
Advertentie