Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Motie: Ziggo blijft tot er 5 glasvezelaanbieders zijn
|
|
Highway |
Geplaatst op 05 November 2014, 08:42
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 621 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
A.s vrijdag is er een officiële aandeelhoudersvergadering van Cogas. Hierin zal worden geeist dat ziggo pas vervangen mag worden door caiway op het moment dat er 5 glasvezelaanbieders beschikbaar zijn. Ik ben benieuwd of deze motie het gaat halen. ![]() |
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 November 2014, 17:17
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik weet al wie de andere vier aanbieders worden op de Cogas glasvezel: het zusje van Caiway het broertje van Caiway de neef van Caiway de nicht van Caiway De namen weet ik nog niet. Stel je voor dat er aanbieders komen met een beter totaalproduct dan Caiway. Dat kan natuurlijk echt niet. Dus die vijf komen er wel. Maar het zal een toneelstukje worden van de bovenste plank. Dat verwacht ik althans. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 05 November 2014, 19:52
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Je weet toch hoe dat gaat. Iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was. Cogas en Caiway doen een aantal vage beloftes waarvan we na een jaar gaan zeggen dat ze toch niet zijn uitgekomen en blijven alleenheerser op de glasvezel. Ik raak pas overtuigd wanneer Ziggo net zo lang aanblijft tot er 5 fatsoenlijke concurrerende alternatieven worden geboden. Waaronder KPN en Vodafone. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 November 2014, 06:19
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Tele2 en Vodafone willen niet op glasvezelnetwerk Cogas http://www.tubantia.nl/regio/almelo/t...-1.4620440 Het wordt voor Cogas nog moeilijk om concurrentie voor Caiway te vinden op het glasvezelnetwerk. Twee grote onafhankelijke glasvezelproviders, Tele2 en Vodafone, zijn niet geïnteresseerd in het Cogas-glasvezelnetwerk. Die vijf concurrenten op de Cogas glasvezel wordt dus weer een giller van de bovenste plank. Hoop dat de Caiway familie groot genoeg is .. ![]() Gewijzigd door Adios op 11 November 2014, 10:37 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motie: Ziggo blijft tot er 5 glasvezelaanbieders zijn', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? | Instellingen software | : 4 | 09 Aug 2022 |
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 07 Jul 2021 |
Caiway versus Ziggo | Algemeen | : 9 | 25 Jan 2020 |
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied | Algemeen | : 9 | 07 Jan 2020 |