obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring met kabels door kruipruimte
pdegruil
Hallo,

Ik heb nu TV van Caiway en Internet en bellen van tele2. Ik overweeg over te gaan naar glasvezel van Caiway, maar hoe overbrug ik de afstand tussen meterkast en TV ?
Meterkast is aan de andere kant van het huis waarbij, volgens mij, alleen kabels via de kruipruimte mogelijk zijn.

Wie heeft hier ervaring mee en weet eventueel een bedrijf die de gaten kan boren en kabels kan trekken door de kruipruimte ?

Alvast bedankt,
 
Bakstenen
Als je een niet al te oud huis heb,loopt er een elektriciteits buis vanaf de meterkast tot waar je tv staat bij mij zat de coax kabel erin die kan je eruit halen en gelijk een UTP kabel erin doen,de doorsnede is meest te klein dus moet je de stekker eraf knippen en weer eraan monteren .
 
drumstokkie
Hoi, ik had het zelfde probleem over gegaan op glasvezel van caiway, kabels vanuit de meterkast getrokken in de kruipruimte naar de woonkamer dit alles wel goed geïsoleerd met elektra buizen, werkt goed en geen spijt van.
Gebruikt wel utp 5E kabels want die ondersteunen een gigabit verbinding, als je router en switches dit ook ondersteunen werkt het prima, mocht je de entone 400 serie hebben voor je tv ontvangst deze gelijk weg gooien want dit is een miskleun niets anders dan problemen ik heb met veel pijn en moeite de entone 500 serie gekregen en dat is een verademing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring met kabels door kruipruimte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Providers verdienen meer aan tv-diensten door prijsverhogingen Algemeen : 5 21 dec 2018
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Caiway haalt de krant ... door een klacht Storing : 11 26 jan 2018
Advertentie