obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid download goed upload niet
jdeb797
Sinds enige tijd is mijn upload niet meer goed
Download is 268 mbit/sec upload is maar 59 mbit/sec Moet zijn 300/300 testen gedaan met speedtest van caiway.
Modem en alles gereset.
Had er eerst geen last van en er zijn ook geen veranderingen aangebracht ( eerst down 310 en up 295).
Iemand een idee waar het aan kan liggen zo een groot verschil.
Groet Jan
 
Caiway Webcare

Quote

jdeb797 schreef:

Sinds enige tijd is mijn upload niet meer goed
Download is 268 mbit/sec upload is maar 59 mbit/sec Moet zijn 300/300 testen gedaan met speedtest van caiway.
Modem en alles gereset.
Had er eerst geen last van en er zijn ook geen veranderingen aangebracht ( eerst down 310 en up 295).
Iemand een idee waar het aan kan liggen zo een groot verschil.
Groet Jan


Beste jdeb797,

Kan je via een persoonlijk bericht je adresgegevens doorgeven? We kunnen dan je verbinding nagaan.

Met vriendelijke groet,

Harm
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid download goed upload niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie