Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Glaskabel past niet in FTU/aansluiting
|
|
MikevZ |
Geplaatst op 10 January 2014, 22:38
|
Activiteit » Wateringse Veld, DH » 2548 TT » Alles-in-1 Basis » Asus RT-N66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 2 Lid sinds: 10 Jan 2014 |
Mijn glasaansluiting / FTU is maanden geleden aangelegd, maar ik heb nu pas All-in-One-Glas aangevraagd. Vandaag het pakket ontvangen, alleen lijkt mijn FTU totaal niet op het plaatje in de handleiding. In mijn FTU (zie bijgesloten foto) zat ook geen lege dummyhouder. De glaskabel van de glasmodem past met geen mogelijkheid op die FTU. Doe ik iets fout of is dit het bekende euvel die Optimizer afgelopen jaar bij klanten fixte? Alvast bedankt voor je reactie! groeten Mike
MikevZ voegde bij, bestand:
|
|
|
MikevZ |
Geplaatst op 11 January 2014, 00:20
|
Activiteit » Wateringse Veld, DH » 2548 TT » Alles-in-1 Basis » Asus RT-N66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 2 Lid sinds: 10 Jan 2014 |
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb Caiway ge-e-maild en WebCare via Twitter naar deze thread verwezen. Hopelijk kunnen ze dit snel vervangen zodat ik aankomende week kan activeren. Nogmaals dank en fijn weekend |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glaskabel past niet in FTU/aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 2 | 04 Dec 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
niet aangesloten | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 29 May 2023 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket
Advertentie