obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Fox technische problemen
DutchWilly
Vanaf 02:30 was Leverage op tv kon tt ongeveer 2:45 normaal kijken daarna begon het opnieuw.
tot 3:05 heb ik 5 keer het begin gezien en daarna een regenboogscherm vervolgt 5 min later door The Simpsons...
lekker heb nu Leverage gemist waar ik juist op zat te wachten....
 
DutchWilly
Tevens 3:35 is Simpsons vastgelopen... k ben nu wel weer klaar met fox hd voor "vandaag"
 
Caiway Webcare
Beste 'DutchWilly',

Aan je inlog gegevens zie ik dat je woont in een regio waar Caiway geen diensten levert.

Mochten deze gegevens afwijkend zijn dan ontvangen we graag je volledige adresgegevens in een PB om na te gaan wat er aan de hand is cq. is geweest.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox technische problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie