Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
4de smart-card voor televisie
|
|
Herdervriend |
Geplaatst op 05 October 2013, 00:38
|
![]() Activiteit ![]() » Gouda » 2807EM » Alles-in-1 Relax » Enjoy TV Berichten: 18 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Weet niet waar ik t anders moet vragen, maar ik vroeg me af. Waarom moeten we voor een 4de smartcard een compleet nieuw abonnement afsluiten bij Caiway? Nu kunnen maar 3 mensen in dit huis dus tv kijken, omdat we geen 4 smartcards, maar dus wel 3, we hebben wel 4 kastjes, hebben, en ja om nou boven de 75 euro nog 40 euro te betalen is te gestoord voorwoorden. Maar waarom heeft Caiway dit zo geregeld? Hebben ze nooit rekening gehouden met t feit dat er ook meer dan 3 mensen in n woning wonen met elk een tv of? Groetjes, Herdervriend |
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 October 2013, 06:22
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vind het ook belachelijk. Bij Ziggo krijg je 5 smartcards op één abonnement en hoef je ook niet maandelijks bij te betalen per smartcard zoals bij Caiway. ZO hoort het IN HEEL JE HUIS ZONDER EXTRA KOSTEN KIJKEN !! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '4de smart-card voor televisie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voorbeeld voor caiway! | Algemeen | : 1 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
TV voor webtv functie | TV's met ingebouwde Tuners | : 1 | 29 Sep 2021 |
TV 2x aanzetten voor beeld | Algemeen | : 5 | 08 Feb 2021 |