Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Bevriezen beeld met Airties
|
|
Fredy |
Geplaatst op 03 October 2013, 15:48
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Sinds enkele jaren hebben wij glasvezel en los van alle LOZE beloften hebben wij sinds het begin al last van het bevriezen van het beeld. Dit kan alleen verholpen worden door het resetten van de Airties. Erg vervelend als je net ergens naar zit te kijken. Wanneer de decoder eindelijk weer opgestart is heb je weer een deel gemist. Komt er nu eindelijk eens een oplossing voor of hangt de Airties er maar een beetje bij nu deze op termijn vervangen gaat worden door de Entone.![]() ![]() ![]() |
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 October 2013, 17:16
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
AIRTIES wordt toch vervangen. |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 03 October 2013, 17:30
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze de Airties nu al niet meer volledig ondersteunen? Ik betaal nog steeds mijn abonnement, dus verwacht toch dat ze mijn probleem serieus nemen. Of is dat te veel gevraagd. Ik vrees eigenlijk van wel, want dit probleem speelt nu al vanaf het begin.En als ik het zo nu en dan lees worden we er met de Entone ook niet veel beter van. Beetje van de regen in de drup??? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 October 2013, 18:35
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk dat het komt door Optimizer ![]() Die is het netwerk aan het ombouwen in Krimpen. De Airities raakt daarvan van slag. Gewijzigd door Adios op 03 October 2013, 18:43 |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 03 October 2013, 19:25
|
@4k dan wordt het netwerk zeker van vanaf het begin omgebouwd, ik heb nl. al vanaf het begin dit probleem.![]() @robert038 Dan was mijn Airties zeker al vanaf het begin over datum. Beetje slordig dat er in de afgelopen jaren nooit een oplossing voor gekomen is. Ik heb trouwens al een keer een nieuwe ontvangen, maar die heeft hetzelfde probleem. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 04 October 2013, 09:03
|
Straks met die geweldige Entone 515 , belandt je in het Wahallah volgens Caiway![]() Caiway is zo overtuigd van hun geweldige IPTV product dat ze nieuwe zenders alleen nog maar toevoegen op de glasvezel..... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bevriezen beeld met Airties', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciëlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart | Storing | : 26 | 28 Aug 2022 |
Geen beeld bij iptv | Storing | : 8 | 12 Aug 2022 |
Geen beeld en geluid | Algemeen | : 1 | 02 Mar 2022 |
TV 2x aanzetten voor beeld | Algemeen | : 5 | 08 Feb 2021 |