obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met de router ( TP-Link-WDR4300)
Fred58
Hallo allemaal

Ik zit met het volgende probleem,als ik online ben valt na 20 min de verbinding weg.Als ik de router een reboot geef ben ik weer online voor ± 20 min.Weet iemand wat het probleem kan zijn.Ik heb internet van Caiway via de kabel.

Groet Fred en alvast bedankt voor de reacties
 
erlinden
Je zegt dat de verbinding weg valt, bedoel je dat er geen fysieke verbinding meer tussen de router en het modem is of heb je geen Internet verbinding meer? Of gaat het om een draadloze verbinding en is deze verbinding weg? Een en ander is bijvoorbeeld te controleren door de lampjes op het modem en de router te controleren. Of op de computer waarmee je test.

Welke versie van de firmware staat op de router (en kan deze bijgewerkt worden)?
Heb je al een keer de kabel vervangen tussen modem en router?
 
Fred58
Het probleem zit in het modem want heb de pc rechtstreeks verbonden met de modem en heb dus hetzelfde probleem.Heb vanmiddag kontakt gehad met de servicedesk maar ben nog niet echt verder.
 
Fred58
Het probleem speelt van afgelopen zondag,hiervoor had ik 2 maand geen enkel probleem
 
Adios
Als je pc rechtstreeks aansluit. Heb je dan wel Internet?
 
Fred58
Dan heb ik hetzelfde probleem naar ± 20 min gaat het internet eraf.Ik kan nog wel gewoon blijven bellen.
 
Adios
Je netwerk kaart stuk?
 
Fred58
Het geld ook voor draadloos gaan beide er gelijk af.Kan ik mijn cisco modem benaderen en welke code heb hiervoor nodig
 
Fred58
Het probleem is opgelost we hebben nl het modem 3x gereset en daarna viel de verbinding niet meer uit.Iedereen die gereageert hebben op dit onderwerp nog bedankt.

groet Fred
 
jochemw
Wellicht staat er wat in de handleiding?
http://www.routerhandleiding.nl/tp-link/tl-wdr4300/handleiding/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met de router ( TP-Link-WDR4300)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Advertentie