obey-robots.txt
08 December 2016, 15:07
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken

Installatie Gigaset DX800 all in one

TheoAgterberg
Iemand ervaring met het installeren van de Gigaset DX800 all in one? Telefoonnummer is verhuisd van KPN naar Caiway. Handleiding verwijst naar een activeringscode. Caiway gevraagd, die verwijzen weer naar de handleiding. Als je geen activeringscode hebt, kan je installeren via de providernaam. Alleen staat Caiway daar niet bij!

TheoAgterberg
Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt het over de ISDN/Analoog aansluiting. Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest, maar ik heb sinds vorige een glasvezelaansluiting van Caiway. Dan moet ik toch met een ethernetkabel verbinding kunnen maken? Alleen loop ik dan tegen het probleem aan van de ontbrekende activeringscode of het ontbreken van de juiste providernaam.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 15 juli 2013, 19:37:17:
Vandaag van de Siemens Helpdesk een snoertje RJ11 - RJ45 ontvangen. Aangesloten en ik heb weer telefooncontact! Alleen staat nu het toestel in de meterkast ivm de afstand naar de modem. Hoe kom ik nu naar de huiskamer en hoe kom ik aan voldoende lengte kabel om de afstand te overbruggen?Frown
Gewijzigd door TheoAgterberg op 15 juli 2013, 19:37

TheoAgterberg
Wat ik eigenlijk wil is dat vanaf de modem in de meterkast kabels getrokken worden naar de huiskamer zodat ik het basistoestel voor de telefoon daar kan neerzetten en gebruiken. En dat ook de aansluitkabel voor de TV, die nu over de vloer door de kamer loopt, netjes geplaatst wordt zodat niemand zijn nek breekt.Smile Ik heb geen idee hoeveel kabels er door een pcv-pijp getrokken kunnen worden. Maar daar zijn jullie bij Optimizer toch bekend mee?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Gigaset DX800 all in one', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gigaset N300a IP Storing 7 14 maart 2016, 14:53
problemen met installatie router CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 5 26 januari 2014, 14:46
Na installatie niet online Hardware instellingen 1 13 december 2013, 00:31
Modemlampjes blijven uit bij installatie Hardware instellingen 2 12 oktober 2013, 17:19
Geen beeld/geluid na installatie Entone. Digitale radio of televisie storing 8 17 september 2013, 19:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:22:05
| Jaco Hage01:14:20
| osuijk02:32:59
| flipje02:49:44
| Migow03:00:03
| 2fast4u05:52:52
| arievree06:03:28
| vossoft06:05:58
| beelkima16:28:23
| GianiV17:59:09
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.