obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Uitgesteld in Oudenbosch
Ralphvd
300/300mbit

dus ongeveer 32MB/s vind ik zo slecht nog niet
 
Caiway Webcare

Quote

robert038 schreef:

Sorry was te snel en verkeerd aan het rekenen.
Jullie hebben geluk.
Kom ik aan met me 90/90mbit voor 101 euro

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2012 20:22:34:
Is er al bekend wanneer jullie in Oudenbosch uitzendinggemist, app.voor tablet krijgen?
Hebben jullie daar wel informatie overgekregen?


Uitzenddinggemist en apps zullen in de loop van december volgen naar onze planning.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
kawamaup
Nieuw hier maar toch gelijk mn probleem plempen
Eergisteren mnd linksys ea6500 aangesloten. Alles werkt alleen de snelheid is zowel LAN als wlan drastisch ingepakt. Haalde met mnd oude eminent router allebei rond de 12. Zit nu zelfs onder de 5mb. Alles is standaard en draai dit op 2.4 als 5 GHz. Iemand een idee.?
Plaats router is nagenoeg hetzelfde.
 
kawamaup
Hoi optimizer
Je hebt zelf afgelopen maandag alles opnieuw bij me aangesloten. Was je eerste klant die dag. Maarre ik zal alles opnieuw doen cf wat je gezegd hebt. Eens zien of dat helpt. Ik app je zo wel even

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 01 2012 11:48:21:
Ps ik heb een zwart Harris modem
Gewijzigd door kawamaup op 01 december 2012, 11:48
 
kawamaup
Yup. Ben ff bezig geweest. Bleek dat je m alleen draadloos kon configureren. Toen bleek t top te gaan. Alle apparatuur ging er makkelijk op en ook het gasten netwerk doet t. Heb een programma gedownload om via de PS3 te streamen vanaf laptop. Hebt vervolgens ook een USB stick met foto's rechtstreeks op de router aangesloten. Via de PS3 is dit direct te benaderen. Maarre de bereikbaarheid is top. Echter lees nu toch ook dat Dlink qua snelheid m toch verslaat. De interface is echter zeer makkelijk en perfect te benaderen via cisco cloud. Tjes mnd app voor info

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 01 2012 14:23:01:
Jacco van Optimizer heeft me perfect telefonisch en later on the spot geholpen.
Het bleek dat de initiƫle setup niet goed was doorlopen. De router cf Jacco's adviezen gereset en opnieuw geconfigureerd en alles werkt nu perfect. DL 26mb en UL 3mb. Perfect dus voor een 25mb abo.. Ben benieuwd wat het 300mb glas gaat worden.

Tip van Jip: mocht je een linksys ea router resetten en je moet in een cisco cloud de router opnieuw koppelen aan je account. Onthoud dan dat de router een nieuw wachtwoord krijgt. Als je de originele gebruikt gaat het niet lukken om de router te koppelen.
Gewijzigd door kawamaup op 01 december 2012, 14:23
 
Shmp
Nou mensen, ben nog wekelijks aan het bellen hoe het ervoor staat. Niemand geeft duidelijkheid, Caiway niet, hak-telekom niet en koning en hartman niet. Alles hangt in huis (naar mijn weten) maar nog geen enkele dienst geactiveerd.

Nu net weer caiway en koning en hartman gebeld. K&H zouden alleen het kastje moeten verwisselen, dat is bij bij nooit gebeurt. Had waarschijnlijk meteen het goede kastje binnen. Onze straat stond nog niet eens in hun systeem.

Daarna Caiway nog een keer, die moesten het weer gaan uitzoeken. Krijg volgende weer een belletje terug. Die maar afwachten dan.

Toch van de zotte dat je 3 of meer onderaannemers hebt die geen terugkoppeling kunnen geven over hoe ver ze zijn... Lijkt me dat ze een tijdframe hebben gekregen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitgesteld in Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 01 mei 2019
Geen internet Oudenbosch Storing : 2 19 mei 2016
G250 in Oudenbosch, check! Snelheid : 5 01 jan 2016
storing oudenbosch Storing : 4 21 jun 2015
Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 10 13 okt 2014
Advertentie