obey-robots.txt
05 December 2016, 17:34
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nog steeds storing Gouda?

drau
Wat is de status van de storing Gouda van de afgelopen 3 weken?

Ik heb nog steeds regelmatig problemen met mijn internet snelheid (download / upload / ping)

(ultra abb)
1472859807
1477673059
 
DH64
Hallo drau,

Ik heb zojuist contact gehad met de helpdesk van Caiway en die bevestigd dat ze er nog steeds mee bezig zijn.
Mijn snelheid is momenteel redelijk 3,0 mbit up en 45 mbit down.
De ping was wel iets te hoog, tussen de 20 en de 30 ms.
De gewenste ping zou moeten zijn volgens de helpdesk zo rond de 10 ms.

Ik vroeg hem ook over de werkzaamheden die deze week plaatsvinden in Gouda en hij antwoordde dat het niets te maken heeft met ons probleem.
Wanneer de werkzaamheden gaan plaatsvinden die ons probleem zou moeten gaan oplossen is nog niet bekend.


Ik raad je aan om nog eens contact te zoeken met de helpdesk want jouw verbinding is wel heel erg dramatisch, dat kan tot 21:00 uur vanvond nog.
Neem je telefonie af van Caiway dan bel je gratis met je huis telefoon op nummer 1200 en dan optie 5 en vraag om je lijn te testen.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> september 13 2011 20:25:52:



Zojuist nog even de lijn getest en de snelheid duikelt nu ook hier weer langzaam naar beneden terwijl de ping best wel goed is Frown

20:21 uur (13-9-2011)
1481154716
Gewijzigd door DH64 op 13 september 2011, 20:26
 
drau
Hallo DH64,

ik heb net Caiway aan de lijn gehad;

vandaag is men tot een akkoord gekomen om het channel bonding probleem van de modems op te lossen (heeft wel lang geduurd dan). Deze storing zit in de plaatselijke verdeelkasten van Rekam in bepaalde wijken van Gouda. (ik woon zelf in Goverwelle)

Ik heb het ticket nr van mijn storingsmelding gekregen, en daarmee kan ik bij Rekam de status van de werkzaamheden opvragen.
 
DH64
drau schreef:

Hallo DH64,

ik heb net Caiway aan de lijn gehad;

vandaag is men tot een akkoord gekomen om het channel bonding probleem van de modems op te lossen (heeft wel lang geduurd dan). Deze storing zit in de plaatselijke verdeelkasten van Rekam in bepaalde wijken van Gouda. (ik woon zelf in Goverwelle)

Ik heb het ticket nr van mijn storingsmelding gekregen, en daarmee kan ik bij Rekam de status van de werkzaamheden opvragen.


Hallo drau,

Ik woon ook in jouw wijk Smile
Goed nieuws dat ze het probleem gaan oplossen
Mijn ticket staat nog steeds open, aangemeld zo'n twee weken geleden .
Morgen ochtend ga ik contact zoeken met de storings monteur van de Rekam.
Als je tussen 09:30 en 10:00 belt met de Rekam (0182-585555) verbinden ze je door met hun storings monteur (indien mogelijk) en zou je wat vragen kunnen gaan stellen.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> september 14 2011 20:41:38:



Status van mijn Ultra abo op dit moment:


Test tijd: 20:39 uur
1483013469

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 22:56:00:
Update:

Dramatische sneheid vanavond Angry


Testen uitgevoerd rond 22:50 uur (14-9-2011)

1483217534

46906107

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:39:42:
_

Lekker knallen met Ultra speed op m'n vrije dag vandaag Sad


Tijd 08:33 uur (15-9-2011)
http://www.speedtest.net/result/1483798030.png

46926181

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:42:23:
Tijd 08:33 uur (15-9-2011)
1483798030

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:59:11:
Ping resultaat 08:53 uur

mjlo40

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 09:30:12:
_

Test resultaat 09:28 uur

1483853562
Gewijzigd door DH64 op 15 september 2011, 09:30
 
Caiway Webcare
De channel bonding problemen zijn inderdaad nog steeds aan de orde.

Het gaat in dit geval om een complete aanpassing van het netwerk waar het netbeheer doorgaans mee aan de slag gaat.

Dit soort werkzaamheden nemen (helaas) meer tijd in beslag dan het oplossen van andere problemen.

Uiteraard blijven we ons best doen om het zo snel mogelijk te verhelpen, afgelopen maandag is er groen licht gegeven van om de werkzaamheden van start te laten gaan.

Wanneer ik een update binnen krijg zal ik deze gelijk hier posten.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
DH64
Caiway Webcare schreef:

De channel bonding problemen zijn inderdaad nog steeds aan de orde.

Het gaat in dit geval om een complete aanpassing van het netwerk waar het netbeheer doorgaans mee aan de slag gaat.

Dit soort werkzaamheden nemen (helaas) meer tijd in beslag dan het oplossen van andere problemen.

Uiteraard blijven we ons best doen om het zo snel mogelijk te verhelpen, afgelopen maandag is er groen licht gegeven van om de werkzaamheden van start te laten gaan.

Wanneer ik een update binnen krijg zal ik deze gelijk hier posten.

Bert Vellekoop


Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.
 
Caiway Webcare
DH64 schreef:

Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.


Zojuist telefonisch het een en ander toegelicht. In dit geval gaat er gewoon een monteur op af.
Caiway Webcare Team
 
DH64
Caiway Webcare schreef:

DH64 schreef:

Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.


Zojuist telefonisch het een en ander toegelicht. In dit geval gaat er gewoon een monteur op af.


Nogmaals bedankt meneer Vellekoop voor het doorzetten aan de Rekam zojuist Smile
Vanmiddag zoek ik contact met de monteur van de Rekam, u hoort van mij wat het resultaat daarvan is.

Met vriendelijke groet.
 
drau
Bedoel je dat de monteur bij je thuis komt?
 
DH64
drau schreef:

Bedoel je dat de monteur bij je thuis komt?


Hallo drau,

Dat zou hij wel gedaan hebben als het probleem zou liggen bij mij thuis of aan de wijkverdeler kast maar voor zover hij op afstand kon zien/meten zag het er goed uit (geen packet loss).
Wij hebben in Gouda zoals je al weet een probleem met channel bonding en de geheugen kaarten die vol lopen maar mijn lijn vertoonde een ander probleem en dat wordt verder onderzocht door de monteur van Rekam.

Is jouw storing ook al doorgezet naar de Rekam, zo ja dan mag je contact gaan zoeken met de Rekam monteur, zoniet dan probeert eerst Caiway het probleem op te lossen binnen 5 werkdagen als ik het goed heb en dan zetten ze het pas door naar de Rekam de plaatselijke netwerk beheerder dus.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> september 15 2011 13:51:58:
_

Gelijk maar weer even een ping test uitgevoerd:

jsm3jl

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 23:09:56:
_

Was eigenlijk benieuwd hoe het met drau zijn internet connectie is gesteld vanavond want die van mij is weer ingestort:

Test tijd: 23:00 uur

http://www.pingte...960776.png

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 23:11:42:
plaatje:

tijd 23:00 uur
46960776
Gewijzigd door DH64 op 15 september 2011, 23:11
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds storing Gouda?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing 6 04 december 2016, 16:50
Storing Bluetooth op wifi Algemeen 2 11 november 2016, 18:11
Storing coax, Krimpen aan den IJssel Digitale radio of televisie storing 3 29 augustus 2016, 10:07
Storing op de coax Digitale radio of televisie storing 12 18 juni 2016, 00:05
Caiway Multiscreen TV - geluid valt steeds weg Storing 13 21 april 2016, 08:48
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:27:39
| Airrider01:29:56
| Highway01:31:08
| Offline02:54:18
| The red rooster03:31:46
| vossoft05:35:36
| 2fast4u07:44:39
| arievree09:05:17
| Fredy09:34:25
| Sandwedge21:15:15
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.