obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Router
JoJuDaRo
Op haar studentenkamer wil ik achter een glasvezelnetwerk een snelle router (Wi-Fi 6 (802.11ax) installeren. Diverse reviews gezien, maar ik wil ook graag advies vanuit dit forum. De router zal voornamelijk gebruikt worden voor streaming naar haar TV en gebruik door haar iPad. Veiligheid, stabiel (ze gaat mij bellen als de Wi-Fi slecht is) en onzichtbaar afschermen vind ik ook fijn.

Ik heb in dit forum een oude thread gezien en daarin was men voorstander van Asus. Maar de techniek gaat snel en voorkeuren veranderen. Wat is voor jullie de beste router om aan te schaffen?
 
Highway
Ik ben nog steeds een grote fan van Asus. Vooral in combinatie met Merlin Firmware, https://www.asuswrt-merlin.net/. Het levert extra mogelijkheden op.
Een wifi 6 router herken je dacht ik aan AX in het typenummer.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
fritzbox 7490 blijven gebruiken achter Genexis Platinum router Algemeen : 1 11 sep 2020
Advertentie