obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Genexis Router Static IP comments
Jaccoermers
Beste allemaal,

is het mogelijk om binnen de genexis "aantekeningen" te maken bij de DHCP aanwijzing? Ik ben gewend dat een apparaat een naam kan krijgen etc zodat ik bij de "Static Address Assingment" nog weet welk apparaat welk IP heeft gekregen.

Helaas een wat beperkte keuzes in dit modem/Router, maar ook geen zin om daarvoor alleen een andere aan te schaffen.

Grt,

Jacco
 
Jaco Hage
Nee, werkt niet vlekkeloos maar dat is bij het Ziggo-modem ook niet altijd zo.
Ik zou als ik jou was even Advanced IP scanner downloaden. Die laat meestal wel de device zien met IP en Macadres.

Jaccoermers schreef:

Beste allemaal,

is het mogelijk om binnen de genexis "aantekeningen" te maken bij de DHCP aanwijzing? Ik ben gewend dat een apparaat een naam kan krijgen etc zodat ik bij de "Static Address Assingment" nog weet welk apparaat welk IP heeft gekregen.

Helaas een wat beperkte keuzes in dit modem/Router, maar ook geen zin om daarvoor alleen een andere aan te schaffen.

Grt,

Jacco
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis Router Static IP comments', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Bekijk logs genexis 7840 Algemeen : 4 01 nov 2021
Poort forward Delta Genexis 7840 Instellingen software : 1 10 sep 2021
Advertentie