obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Eigen (Fritzbox) modem instellingen
spysat
Vanaf 28 januari is de vrije modemkeuze een feit. Dat betekent dat je niet meer afhankelijk bent van de keuze van je kabel-, glasvezel- of DSL-aanbieder voor het apparaat wat de verbinding maakt met het internet. Cheer
Ik was van zins een Fritz!box 5530 te gaan gebruiken om eindelijk afscheid te kunnen nemen van de Genexis en deze retour te kunnen sturen naar Caiway.
Kan iemand mij alvast vertellen wat de exacte instellingen zijn voor dit modem ?
Onder andere zou ik ook graag de SIP instellingen willen weten om een telefooncentrale te kunnen gaan gebruiken. Grin
Bij voorbaat dank.
 
IPv6-Router
De Genexis terug sturen naar Caiway is geen optie, omdat bij een storing je geen support krijg mits je de Genexis koppeld aan je aansluiting.

Je heb in de Fritz!box 5530 nog een SFP nodig om de glasvezel verbinding te koppelen.

Op diverse forums zijn de instellingen terug te vinden welke VLANs je moet gebruiken.

De SIP instellingen zijn (nog) niet vrij gegeven. We moeten dus tot 28 januari wachten om te weten wat het gaat worden.

Er is een mooie samenvatting gemaakt van de huidige stand van zaken op Hardware.info .
 
spysat
@IPv6-Router, bedankt voor je reactie.
Het is meer een sarcastisch bedoelde post van mij.
Gewijzigd door spysat op 20 januari 2022, 15:22
 
IPv6-Router
Wachten is beloond en de gegevens voor eigen modem zijn nu bekend.
Gewijzigd door IPv6-Router op 28 januari 2022, 18:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen (Fritzbox) modem instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Advertentie