obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Instellingen Nokia glasvezelmodem
huppertz
Sinds kort maak ik gebruik van de Nokia glasvezelmodem. Nadat ik de glasvezelmodem geïnstalleerd heb, kan ik niet meer gebruik maken van de app Solarman Smart.
Deze app gebruik ik om mijn zonnepanalen te monitoren.

Blijkbaar kan de omvormer van de zonnepanelen niet meer communiceren met Solarman.
Heeft iemand een idee welke poorten Solarman gebruikt?
 
Highway
Ik zit aan verschillende dingen te denken.
- Weet je het ip adres van de energie omvormer? Zo ja, maak hier dan een exposed host van in je Nokia glasvezelmodem via het configuratie scherm. (mogelijk heet dat in de Nokia DMZ)-
- Je omvormer heeft misschien nog het oude ip adres van het vorige modem. Zet als de zon niet schijnt eens een 30 minuten de omvormer uit en daarna weer aan. Zo krijgt de omvormer een nieuw intern ip adres van de Nokia.
- Check de Lan kabels.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen Nokia glasvezelmodem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia XS-2426G-B toegang van buiten Eigen netwerk : 1 24 mrt 2024
2,4 en 5 ghz Nokia xs-2426g-a Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Nokia XS-2426G-A in Bridge Mode Eigen netwerk : 10 16 dec 2022
Advertentie