obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet
Bordewolf

Dazzling schreef:

Ik heb alles in 1 glas g700
Zie daar niets van tussen staan


Alleen dat je per brief wordt geinformeerd.
Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk.
Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe,

De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling

Bordewolf schreef:

Dazzling post=25329

Ik heb alles in 1 glas g700
Zie daar niets van tussen staan


Alleen dat je per brief wordt geinformeerd.
Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk.
Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe,

De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten.


Ik heb nu gratis tel nr erin zitten. Niet dat ik er mee bel, maar ben 24/7 wel bereikbaar (mobiel snachts geluid uit)

En hebgratis plus pakket in abo zitten nu. En dat voor 80 euro. Als ik nieuw pakket neemt dan betaal ik voor het zelfde (ook qua snelheid) in maart 92,50 (wel 600mb pakket straks 1000mb)
Vindt ik best verschil

We gaan nog wel een keer puzzelen...
 
Bordewolf

Dazzling schreef:

Bordewolf post=25330

Dazzling schreef:

Ik heb alles in 1 glas g700
Zie daar niets van tussen staan


Alleen dat je per brief wordt geinformeerd.
Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk.
Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe,

De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten.


Ik heb nu gratis tel nr erin zitten. Niet dat ik er mee bel, maar ben 24/7 wel bereikbaar (mobiel snachts geluid uit)

En hebgratis plus pakket in abo zitten nu. En dat voor 80 euro. Als ik nieuw pakket neemt dan betaal ik voor het zelfde (ook qua snelheid) in maart 92,50 (wel 600mb pakket straks 1000mb)
Vindt ik best verschil

We gaan nog wel een keer puzzelen...


Die snap ik dan wel weer, maar 400 Mbit is ook nog retesnel en dan ziet het plaatje er voor jou anders uit! Ik vermoed dat wanneer het grootste gros kijkt naar de nieuwe pakketten en kijkt wat er past ze voordeliger uit zijn en ook meteen op het nieuwe platform zitten met 2 decoders gratis.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
caiwayer
Hier zojuist brief van Caiway ontvangen. Heb G700 abo. Zie alleen staan dat tarief vaste telefonie wijzigt. Van 12 naar 14 cent voor start- en minuuttarief. Verder lijkt er niets te wijzigen. Dus ook geen snelheidsverhoging.
 
Cees
Bij mij hetzelfde. Alleen een snelheidsverhoging naar 600 Mbit.
 
caiwayer

Cees schreef:

Bij mij hetzelfde. Alleen een snelheidsverhoging naar 600 Mbit.


Gewoon uit interesse welk Abonnement heb je?
 
Cees
Gewoon Slim.
 
Dazzling
Deze mail kreeg ik vandaag. Alleen telefonie wordt duurder...
Dazzling voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
caiwayer
Vandaag een e-mail ontvangen dat ik nu ook beschikking heb tot Caiway multiscreen TV app.
Alleen ga ik er qua zenders op achteruit. Via de oude app kan ik ook een aantal* zenders uit het pluspakket bekijken. Via de multiscreen zijn deze zenders allemaal gelocked.
Ga er per saldo dus flink op achteruit.

Hebben meer van jullie dat? Enig idee waarom?


* kleine nuance aangebracht
 
Dazzling
Ik zie dat ik ook de nieuwr app kan gebruiken. Alleen de extra zenders die ik heb werken (nog) niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway bezig met omzettingen snelheden internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Advertentie