obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen wil niet meer opstarten
2fast4u
heeft niks met aansluiting te maken het ligt aan caiway tijdens inloggen krijg ik weer dat het veel veranderd gebruikersnaam heb contact gehad met Caiway paar weken terug en hun zijn bezig met en updaten van de multiscreen. En nu kan ik niet eens inloggen op de multiscreen...geen zin meer na 9 keer caiway te benaderen voor dit zelfde probleem.
 
Bordewolf
Klopt. Op alle browsers werkt de Multiscreen nu niet meer. Ik heb ook begrepen dat men met iets nieuws bezig is.
Ik verwacht een Windows10-app en streaming-mogelijkheid op de andere apps.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
The red rooster
Standaard gebruik ik Firefox. Hier werkt Multiscreen niet meer mee. Wel met Internet Explorer. Je moet een paar keer een poging doen en dan werkt ie. Is natuurlijk niet vlekkeloos maar toch.
Gisteravond VI zitten kijken op de pc m.b.v. Multiscreen en de Explorer.
 
Bordewolf
Waar het naar toe zal gaan zal toch meer en meer een integratie zijn tussen ReplayTV/Interactief en de Multiscreen.
Mijn mening is dat de Multiscreen heel je abonnement moet bevatten + de interactief opties. Bovendien een streamingmogelijkheid, dat maakt het heel gemakkelijk om op je andere tv's je programma's te kunnen bekijken. Dan kunnen er weer smartcards weg waarvoor je nu nog huur betaald.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ghijs
Zojuist Multiscreen uitgeprobeerd, maar bij mij werkt die gewoon.
Ik gebruik firefox.

Groeten,

ghijs
 
Blueblazer
voor de mensen die firefox gebruiken, update hem niet.. daar kan het (knullige) multiscreen systeem niet mee omgaan... ongelofelijk... als het niet fatsoenlijk geregeld kan worden, bied dan de service niet aan!!!

Kan na herinstallatie oude firefox van paar maanden terug eindelijk weer kijken (na 40+ pogingen om in te loggen......GRRR)

hoe moeilijk kan het zijn? zelfs de JBOSS software die je gebruikt is prehistorisch... jullie zijn toch een ISP? heel zwak...

(sorry voor mijn frustraties.. weer)
 
2fast4u
hier ook werkt gewoon niet goed maar hun waren bezig met update..dus even kijken^^
 
Murgen
Zelfde klachten, toch maar weer eens doorgeven
 
Bordewolf
We hebben wel eens de leverancier hier genoemd en dat vond Caiway niet erg leuk.
Op de markt zie je vele mooie Multiscreentoepassingen van verschillende leveranciers.
Het kost allemaal geld dus Caiway maakt daarin afwegingen.

Wat erg vreemd is dat na iedere Android-update of zelfs Browser-updates de zaak omvalt en er niet gelijk de volgende dag een nieuwe versie staat.
Dat duurt een maand zo niet maanden en dan moeten we nog blij reageren ook wanneer het weer werkt.
Een goede Windows10-app een een goed werkende app voor Android en Ios is in deze tijd toch niet te veel gevraagd?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
caiwayer
Sinds een paar dagen hier problemen met de multiscreen app op een android mobiel. Krijg de melding: Decryption error.
Meer mensen hier last van? In de Play Store zie ik meer soort gelijke ervaringen. Hoe is dat bij jullie op dit forum?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen wil niet meer opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie