obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Bordewolf
Iets anders erbij aanschaffen omdat mijn huidige coaxprovider niet biedt wat mijn vorige coax provider wel deed? Dat lijkt me de wereld op zijn kop!
 
Caiway Webcare

Quote

Roberto schreef:

Beetje flauw hoor door sommige om Webcare zo aan te vallen.
Jan gaf eind december 2015 aan dat er verbeteringen komen in 2016. Hij gaf ook toen aan dat niet iedereen (extra) blij kan worden gemaakt.

Even een tussenstand na zijn bericht van december 2015.

-Multiscreen Android werkt op nieuwste versies.

-Onbeperkt bellen is in prijs verlaagd.

-Snelheid internet is verhoogd op de kabel Rekam gebied

-Eindelijk toezegging dat RTLZ snel komt.

Kortom nette lijst tot nu toe als RTLZ deze maand komt.


Bedankt voor je bericht!

Daarnaast hebben we ook de prijs van HBO verlaagd op glasvezel van € 15,50 naar € 8,50 per maand.
Ook bestaande klanten mogen met deze actie meedoen!

Betreffende RTLZ zijn we nu bezig met de allerlaatste puntjes op de i. Ik kom hier spoedig op terug.

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Leuk hoor die verlaagde prijs van HBO, maar helaas zeer achterhaald, slechts 1 HBO kanaal in HD doorgeven, terwijl ze alle drie beschikbaar zijn volgens HBO. De Duitse publieke omroep denkt zelfs al aan afschaffen van SD. Dus waarom Caiway zo blijft aanmodderen met SD kanalen terwijl er SD kanalen van beschikbaar zijn, is mij een raadsel.

De televisies worden ieder jaar groter, dus SD gaat er ook steeds rotter uitzien.
 
Bordewolf
In deze helemaal met je eens. Zowel op Coax als glas alles wat in HD kan ook zo doorgeven.

Kijk je naar glas dan is het vreemd dat HBO, TV OOst, Eurosport 2 en de Franse zenders niet in HD zijn. De Fransen zijn namelijk ook al geheel over op HD! Het is dan ook vreemd dat Caiway dit terugschroeft naar SD!
 
Adios
In belgie is er al een provider die een 4K kanaaal gaat doorgeven. Diverse landen gaan de EK 2016 aanbieden in 4K. Zwitwserland en Italie zowiezo.

Dat zal voor Caiway allemaal wel weer tien stappen te hoog gegrepen zijn, vrees ik.
 
breaker
Totaal niet interessant voor Nederland omdat hun geen WK spelen.

Ik snap niet waarom mensen 4k willen. Vele hebben nog een HD televisie.

laten ze maar eerst HD goed doorgeven. Sommige zenders kunnen ook dat niet waaronder RTL4.
 
2fast4u
laatst had ik en 4k tv van LG 2 dagen en beeld was mooi maar toch terug gestuurd..heb gewoon en Full HD gekocht want is nog niet nodig tenminste zie ik het want hoe je ook zegt alle zenders eerst HD dan 4k in 3 jaar ofzo tot dan zijn de 4k tv nog beter en goedkoper en dan wil men 11k? hebben..
 
Adios
Ik zie het verschil wel. Zeker als je redelijk dicht op je televisie zit.

Ik begrijp Jaco wel met zijn 1080p en neem ik aan ook gelijk HDR en HFR.

Maar ik hoor nog van geen enkele Nederlandse omroep dat ze overstappen naar HEVC 265.

Dus het zal hier nog wel jaren maximaal 1080i blijven en helaas nog veel te veel antieke SD kanalen.

Zolang Caiway nog met droge ogen zijn Film1 en HBO klanten veel HD kanalen ontneemt, heb ik niet het gevoel dat Caiway zijn klanten serieus neemt.

Je kan niet eeuwig blijven aanvoeren als argument dat er nog zoveel Humax Foxjes overal staan en om die reden de vooruitgang tegenhouden.

De prijsverhogingen houdt Caiway tenslotte ook niet tegen!
 
Caiway Webcare
Goed nieuws!

Op 26 april 2016 is RTLZ te zien op kanaal 69 in ons gehele gebied.

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

Roberto schreef:

Dat is zeker goed nieuws. Wel in HD neem ik aanStress


In HD Smile

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Advertentie