obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone ontvanger...
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Ja als je problemen hebt moet je een monteur laten sturen. Zo blijf je toch hier aan irriteren. Overigens hier als ex Entone gebruiker (9 maanden) nog nooit een blokje o.i.d gezien, 1x een mislukte opname gehad. Alleen voor mij voegt het helemaal niks toe nou ja Uitz.gemist HD dan alleen.

@Bakstenen. Heb je de Entone ook nog aan een scartkabel hangen dan???

Scart en DMI kabel
 
Adios
Leuk hoor Cat 6a, maar worden de pijpjes dan ook steeds dikker vanaf de meterkast ?
 
Gutanoth

Quote

Jaimy Luft schreef:

Ach ja.. Je moet er iets voor over hebben.. Lol :-pSmile


Hebben we ook, 5 euro per maand namelijk
 
Adios
Bij het goedkoopste glasvezelpakket kost de Entone nu maar liefst 7,50 euro per maand !!

Je kan wel zien dat Caiway IPTV niet meer zo stimuleert als in onze begintijd van de glasvezel.

Toen ging zelfs de coax er helemaal uit, en moest iedereen verplicht aan de IPTV Smile

Dat waren nog eens tijden.

Caiway heeft al wat afgezwabberd de afgelopen jaren.
 
Stormbreaker

Quote

H D R schreef:

Bij het goedkoopste glasvezelpakket kost de Entone nu maar liefst 7,50 euro per maand !!

Je kan wel zien dat Caiway IPTV niet meer zo stimuleert als in onze begintijd van de glasvezel.

Toen ging zelfs de coax er helemaal uit, en moest iedereen verplicht aan de IPTV Smile

Dat waren nog eens tijden.

Caiway heeft al wat afgezwabberd de afgelopen jaren.

Kwam de coax later dan weer terug? Ik heb gewoon coax hoor, ik heb het enige pakket (de G150) waar je geen IPTV kan kiezen. Vind het totaal niet erg, kijk liever betaalbare tv met de coax. Voor 3,50 euro per maand huur ik een recorder bij de Caiway.
 
Adios
De coax is niet weggeweest, maar Caiway was het wel van plan.
Toen kwam er veel verzet Smile

Lees hier het verhaal als je het leuk vindt.

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/...ax_1.shtml

Geeft wel aan hoe Caiway regelmatig zwabbert.
 
Adios
Woon je al in Dokkum, Jaco ?

Smile
 
nossie
Hallo Allemaal,

Sinds kort in Schiedam glasvezel.

Van Alles in 1 lounge overgestapt naar Alles in 1 G500.

Er waren 2 wijzigingen tov van Lounge:

-Het glasvezel modem, met daarbij de verhoogde internet snelheid

-De prijs per maand is ca. € 15,00 per maand lager.

Dit komt omdat ik geen interactieve diensten afneemt omdat deze allemaal op mijn SmartTV zitten en omdat Voip comfort + nu net geen € 10,00 kost.

Ik kan met mijn tv (incl. CI+) ook live pauzeren en opnemen doe ik met mijn Samsung HD ontvanger/recorder, 2 zenders tegelijk.

Dus enkel internet over de glasvezel en de rest via de 'ouderwetse' DVB-C op de COAX kabel.

Dit gewoon even ter info dat je weet om (in Schiedam) niet verplicht bent om met alles over te stappen naar glasvezel.

Gr.

Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
Stormbreaker
Dat klopt. Ik ben ook niet van plan televisie via glasvezel te gebruiken. Wat nu het voordeel is als de coax eruit ligt: nog wel internet en telefoon, en als de FTTH eruit ligt: nog wel televisie. Anders ben je behalve je mobiel zowat van de buitenwereld afgesloten.

[edit] Dit is met name belangrijk als er ergens een ramp gebeurd die het netwerk beïnvloed, dat er daardoor dingen uitvallen bijvoorbeeld. Met twee verschillende netwerken maak je meer kans nog informatie mee te pikken.
 
jj1987
Met een ramp heb je altijd nog de NPO app met NPO 1,2,3 via 3G/4G.

Quote

Stormbreaker schreef:

Dat klopt. Ik ben ook niet van plan televisie via glasvezel te gebruiken. Wat nu het voordeel is als de coax eruit ligt: nog wel internet en telefoon, en als de FTTH eruit ligt: nog wel televisie. Anders ben je behalve je mobiel zowat van de buitenwereld afgesloten.

[edit] Dit is met name belangrijk als er ergens een ramp gebeurd die het netwerk beïnvloed, dat er daardoor dingen uitvallen bijvoorbeeld. Met twee verschillende netwerken maak je meer kans nog informatie mee te pikken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone ontvanger...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie