obey-robots.txt
10 December 2016, 13:44
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken

Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging

Tonv58
Sinds 1 juni heb ik klapt mijn PC er uit bij het opstarten, contact maken met netwerk mislukt en dan volgt een bleu screen met de tekst "IRQ not less or equal zero" en dan start de PC opnieuw op.
Deze PC zit bekabeld aan mijn router. Alles al een keer opnieuw opgestart, modem, router, PC, maar probleem blijft optreden.
Als ik de UTP kabel los maak en opstart, geen probleem, en als ik dan de utp er weer insteek wordt gewoon verbinding opgebouwd. Speedtest geeft dan aan 212 Mb down, 162 up, terwijl ik 150/150 abo heb. Volgens de plaatselijke computerwinkel ligt het aan de windows kernel (windows 7 professional) in combinatie met Norton internet security. Deze PC draait al 4 jaar probleemloos, ook op glasvezel. Checkdsk geeft geen errors, al een keer teruggezet naar herstelpunt van 2 weken eerder, probleem blijft.

Zelf denk ik dat de hogere snelheid er iets mee te maken heeft. Zou het aan de router kunnen liggen? Of aan de instellingen van de netwerkkaart? Het is typisch dat dit pas sinds 1 juni optreedt.

Andere apparaten, zijn draadloos verbonden en hebben geen probleem.

menkyo
Wat je kunt proberen is om alle drivers te updaten - ook die van je router, modem en eventueel ook de BIOS !!
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...

Tonv58
Probleem opgelost, maar dat was wel een hele speurtocht, zeker voor een halve leek als ik.

Ik zag dat apparaat teredo-tunneling-pseudo-interface niet correct werkte. Ik kon het uitschakelen, maar dat loste probleem niet op. Een nieuwe driver hiervoor was niet te vinden. opnieuw opstarten gaf aan dat het weer niet correct werkte.
Via microsoft site stappenplan gevonden om probleem op te lossen en aan het eind de juiste waarde voor de registryparameter (0) in te vullen.
Daarna pseudo-device weer opgestart, nu werkt het correct en de PC start weer netjes op.

Had dus wel iets met netwerk te maken, maar dan met registry instelling van IPV6 tunneling device.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
multi screen Algemeen 12 28 juli 2016, 18:26
Snelheidsverhoging in april bij Caiway Nieuws van CaiWay 15 27 maart 2016, 17:54
Multi screen tv ipad update Algemeen 14 08 juli 2015, 21:58
Multi Screen App CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 100 07 september 2014, 17:03
TV-signaal valt gedeeltelijk of helemaal weg sinds vanavond Digitale radio of televisie storing 17 01 juni 2014, 16:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| 2fast4u< 5 mins
| Bordewolf00:52:08
| Highway03:05:02
| vossoft04:23:47
| arievree05:15:35
| flipje05:38:51
| vroemmie05:56:56
| Jaco Hage14:16:05
| Solaris15:01:23
| erickiel16:50:52
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.