obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Modem reageert niet meer op router
Yahama
Ik heb een half jaar nu glasvezel in Uithoorn. Ik had een Sitecom 300N en had problemen met de internetverbinding, wel WiFi verbinding maar geen internet toegang. Ik moest de router meerdere malen per week herstarten. Ik heb een Sitecom X7 gekocht en dacht dat de problemen opgelost waren. Dezelfde problemen bleven aanhouden maar iets minder. Nu wilde ik de MAC adressen invoeren omdat ik weer veel problemen met internetverbinding had. Sindsdien werkt niets meer. Ik dacht dat het aan de WAN poort lag dus ik heb mijn router ingeruild bij de Mediamarkt voor een nieuwe. Zelfde probleem. Geen internet wel WiFi verbinding. Met kabel werkt het wel aan de modem maar het lijkt of er geen verbinding is tussen router en modem uit het niets. Het werkte zeker een half jaar goed en nu dus niet meer. Ik heb de modem een uur uitgezet om te herstarten, de router naar fabrieksinstelling herstart, soft en harde herstarts gegeven, verschillende kabels, verschillende instellingen. Niks werkt meer. Wie kan mij helpen?
 
Adios
Dan heb je toch wel pech hoor. Over het algemeen hoor ik goede berichten over de Sitecom Smile
 
Yahama
Daar was ik helaas al achtergekomen, maar nu ben ik op zoek naar de oplossing die er hopelijk snel zal komen.
 
Adios
Heb je al een harde reset gedaan?
 
Yahama
Volgens mij heb je niet eens de hele tekst gelezen.
 
Adios
Als het zulke rommel is, waarom gebruikt Caiway het dan?

Je scheept je klanten toch niet op met zulke bagger!
 
Yahama
Ik heb zoiets al ongeveer geprobeerd, er was ergens op internet iemand die het ongeveer zo beschreef. Net op een andere manier en het modem moest dan ook wel langer uitstaan. Ik ga deze oplossing van jou ook eens proberen.

Lekker genaaid dan door Caiway, vind wel raar want deze modem heeft het maandenlang wel gedaan... Ik dacht dat deze router niet meer goed werkte dus ik heb geruild voor dezelfde. Ik heb een aankoopbon waarop staat alleen ruilen met ongeopende verpakking, dus ik weet niet of dat ruilen gaat lukken bij Mediamarkt. Welke Asus router raad je aan?
 
Yahama
Enig idee of je een router kan ruilen als de verpakking is open geweest? Hij werkt niet samen met mijn modem dus dat zou reden genoeg moeten zijn. Echter de Mediamarkt voorwaarden zijn dat het product ongeopend moet zijn. Is dat ook het geval indien het product niet werkt met mijn apparatuur?
 
Yahama
Ja de enige manier dat ik kan replyen is met de kabel in het modem, dat werkt betrouwbaar en goed. Via tweakers heb ik Sitecom gevraagd om contact met mij op te nemen aangezien die dachten te weten waaraan het lag. Zij kwamen op het idee dat de WAN poort niet werkte. Ik wacht het even af, komt er geen reactie dan terug naar MM. Hopen dat Mediamarkt een beetje coulant is dan maar... Bedankt voor de reacties en advies. Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt.
 
Highway
Beste Yahama, ik heb sitecom webcare voor je gemaild en ze op dit onderwerp gewezen. Natuurlijk geen garantie dat er door sitecom webcare ook reageert.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Modem reageert niet meer op router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie