obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Geen e-mails naar het buitenland?
Highway

Quote

ghijs schreef:

Hallo ,

Deze mails gaan allemaal via hotmail, al jaren, komen plotseling niet meer aan.



Google maar eens op problemen hotmail. Bij outlook.com, hotmail.com, live.com en msn.com (en alle .nl versies) zijn problemen. Een hoop mensen klagen dat de mail niet aankomt.

Ik kwam hier achter doordat opvallend veel nieuwe leden niet konden activeren, ze kregen namelijk niet de activeringsmail binnen. Ik kreeg geen undeliverd mailtjes binnen.

Denk je toch dat het aan een blacklist ligt stuur dan een mail naar:
En verzoek jouw ip te "dlisten".
Handtekening
Wink
 
ghijs
Ok, dat verklaart een hoop .

Bedankt Highlander

Groeten,

Ghijs
 
ghijs
@Arjan,

Bedankt voor zover.
Ik kom alleen niet verder bij Caiway webmail,na inloggen krijg ik de volgende melding:

Er is een fout opgetreden

Verbinding kan niet worden gemaakt: Too many login failures

Groeten,

ghijs
 
ghijs
@bakstenen,

Ik heb alleen een outlook account,geen hotmail account.
Ik weet dat e-mails niet aankomen omdat er een e-mail is verzonden op hetzelfde moment dat ik telefonisch
contact had met Spanje,moet nu nog aankomen.
 
Bakstenen
@ ghijs,
eerder laat je weten dat je hotmail gebruikt, maar je moet je outlook sluiten en dan kan je via webmail kijken die foutmelding krijg je mailprogramma nog open staan,en klinkt gek maar weet de verzender zeker dat het adres goed was? alshij een cc naar zichzelf doet kan die kijken of het wel bij zichzelf aankomt als er toevallig iets veranderd is in het adres komt die ergens anders aan
 
ghijs
@bakstenen,

Ik bedoel dat ik via outlook een mailtje stuur naar een hotmail adres.
Doe ik al jaren naar mijn familie in Spanje ,werkte gewoon goed.

Ik had al webmail geprobeerd terwijl outlook was afgesloten,maar de foutmeldingen blijven bestaan.
Ik zal vragen of de verzender een cc naar zichzelf stuurt ,kijken of dat wat oplevert.
Bedankt voor je bijdragen alvast.

Een prettige jaarwisseling , ook aan iedereen die hier gereageerd hebben.

Groeten,

Ghijs
 
ghijs
Het wordt steeds erger,ik ontvang sinds 27 december helemaal geen "normale" e-mails meer.
ik krijg alleen spam binnen.
Als outlook aangeeft dat er 10e-mails zijn komen er b.v.8 in de spambox en de andere 2 verdwijnen in het luchtledige.

Ik kan wel e-mails verzenden (met uitzondering naar familie in Spanje).
Ik heb verder niets veranderd aan de instellingen.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
 
Caiway Webcare
Beste ghijs,

Kan je ons een privé bericht sturen met je adres gegevens en een contactnummer?
Wij willen graag met je in contact komen om naar dit probleem te gaan kijken.
Er is geen probleem met onze mail server en vermoedelijk zit dit probleem op jouw computer.

We zien je bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ghijs
Hallo Jaco,

Op m'n laptop heb ik hetzelfde probleem.
Groeten,

Ghijs
 
ghijs
Ik heb ESET internet security 8 draaien ,op de laptop heb ik momenteel Avast geinstalleerd totdat ik binnenkort
de ESET licenties moet verlengen.
De pc is bedraad,de laptop is draadloos verbonden aan een ASUS RT-AC68 router.
Ik had CCleaner ,Hitman Pro ,hijack this en Malwarebytes geinstalleerd om uit te testen of er schadelijke software aanwezig was.
Dit was niet het geval.
Inmiddels deze programma's weer (tijdelijk) verwijderd om te zien of een van deze programma's soms een conflict veroorzaakt.
Als ik een mailtje naar mezelf stuur met een cc ,dan komt dat wel aan.
Ik heb op mijn pc windows 7
Ik zal Glary Utilities installeren,bedankt voor de tip, en ook eens kijken of ik via de mobiel wat kan sturen.

Groeten,

Ghijs
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen e-mails naar het buitenland?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Advertentie