Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
Grootte jumbo frames RT-AC87U
|
|
Highway |
Geplaatst op 30 August 2015, 14:51
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 618 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
In de Asus RT-AC87U kun je jumbo frames aanzetten, dit kan de performance van je netwerk verbeteren. Ik wil echter weten welke grootte jumbo frames ondersteund worden. Bij misconfiguratie gaat je netwerksnelheid naar beneden ipv omhoog. In mijn NAS en in de netwerkadapter van mijn computer worden de volgende waardes gegeven die jumbo frames kunnen hebben:
Caution: Jumbo Frame is supported in 1 Gbps and higher mode only. Please make sure your host, switch hub, and router support Jumbo Frames Ondersteund de RT-AC87U ze allemaal? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 01 September 2015, 10:25
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je ook Lidl frames ? |
|
|
Highway |
Geplaatst op 01 September 2015, 12:48
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 618 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Het punt is dat je de jumbo frames op elkaar af moet stemmen voor een optimaal resultaat. Mijn testen gaven echter aan dat overal met jumbo frames uit de beste resultaten oplevert. Quote Jazeker! En ook Deka frames en Aldi frames. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grootte jumbo frames RT-AC87U', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
VPN server met Asus RT-AC87U | Instellingen software | : 9 | 30 Aug 2015 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket