Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
KPN neemt Caiway over
|
|
jiggy1965 |
Geplaatst op 02 May 2011, 23:50
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 30 Lid sinds: 23 Jan 2010 |
Moeten we hier blij mee zijn dat kpn caiway heeft over genomen? Hoop dat het coax blijft want ben juist van adsl af gegaan omdat ik meer dan 5 km van de telefooncentrale woon en de verbinding altijd belabberd was (constant knalde ik eruit of kwam ik amper halvewege de 'normale' snelheid). En benieuwd of het modem nu gratis blijft elke keer dat de nieuwe caiway besluit de snelheid te verhogen. Bij de oude moeten we die steeds zelf betalen. |
|
|
MarkSluijter |
Geplaatst op 03 May 2011, 09:14
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 49 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Quote JoGi schreef: Quote pugg schreef: Quote JoGi schreef: eerst zien dan geloven. hoop dat we bij kpn net zo goed worden behandeld als bij caiway, en niet dat we bij zo'n groot bedrijf alleen maar een nummer worden. Goed behandeld? Nog nooit zo'n log bedrijf meegemaakt als caiway. Als je zo slecht behandeld bent, waarom zit je dan nog bij caiway & op dit forum. Tegenwoordig genoeg mogelijkheden om naar andere providers te gaan. Welke andere KABEL-provider is er dan in Aalsmeer en omstreken? ADSL is geen optie vanwege de afstand en de bijbehorende internetsnelheid. KPN neemt kabelaar over KPN neemt Caiway over, het op drie na grootste kabelbedrijf van Nederland. KPN betaalt er 70 mln euro voor en kan dan diensten aanbieden in tv, internet en telefonie. Het moet een open netwerk worden, waarop ook andere partijen hun diensten mogen aanbieden. Ziggo en UPC hebben tot nu toe anderen geweerd van hun netwerk. De NMa moet nog instemmen met de deal. (FD, p.9 - Tel, p.21 – VK, p.23) Volgens dit bericht in het FD wordt het dus een open netwerk ... je zou dus misschien kunnen gaan kiezen van wie je het internet/TV wil hebben. |
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 03 May 2011, 10:19
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag » 2548bw » Basic TV » Samsung DCB-H360R Berichten: 124 Lid sinds: 10 Nov 2009 |
Waarom wil caiway er eigenlijk mee stoppen? |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 04 May 2011, 00:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Quote Nique schreef: Ik heb REKAM (onze kabelaar) gevraagd ZIGGO of/en UPC toe te laten. Ik heb het gehad met Caiway. Ik sta voor joker bij de mensen wie ik heb gezegd dat kabel beter is dan adsl. De snelheden zijn over het algemeen constanter. Maar wat een bagger service. Helpdesk onbereikbaar etc. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Ziggo en Upc (toen ik in Amsterdam woonde had ik Upc, in Drenthe @Home -> wat later dus Ziggo is geworden). In mijn eigen huis heb ik dus Ziggo, maar op het adres waar ik zeer vaak verblijf is het Caiway. Ik heb nog nooit zo'n bagger bedrijf als Caiway meegemaakt. Ik ben echt heel erg geschrokken van de middeleeuwse snelheid waarmee ze hun administratie verwerken. Ook ben ik niet te spreken over de paketten. Drenthe: max 120 mbit down, 10mbit up Gouda (randstad dus): max 50 mbit down, 4mbit up Weird! Hallo Nique, Ik ben zelf woonachtig in Gouda en heb een keer een monteur van de Rekam die in opdracht van Caiway bij mij een storing moest oplossen gevraagd zo'n 9 maanden geleden of hij misschien wist of Caiway plannen had om ook Gouda te gaan verglazen. Hij antwoorde hierop 'geen idee' maar dat de Rekam 10 meter verder op een glasvezel kabel had leggen die aangesloten was op een wijkkast. Dus KPN koop deze firma dan ook maar en maak gebruik van het Rekam glasvezelnetwerk ![]() |
|
|
Highway |
Geplaatst op 05 May 2011, 10:07
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 621 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Quote CBizz en de verkoop van Caiway aan KPN HARDINXVELD-GIESSENDAM - 02 mei 2011 Het Communications Infrastructure Fund (CIF) heeft bekend gemaakt dat het zijn belang in het dienstenbedrijf Caiway verkoopt aan KPN. Zoals bekend is CBizz ontstaan vanuit de zakelijke tak van Caiway en maakt CBizz gebruik van het netwerk van onder meer Caiway. Het CIF en KPN geven aan dat de overname voor klanten en medewerkers geen enkele operationele en structurele verandering tot gevolg heeft. Voor de klanten van CBizz heeft deze stap van het CIF, Caiway en KPN geen directe concrete gevolgen. CBizz werkt al op diverse fronten goed samen met KPN en zal deze samenwerking verder voortzetten. Bron Cbizz ![]() |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 22 May 2011, 22:32
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Caiway heeft alvast zijn shop in Gouda gesloten per 1 mei 2011 ![]() http://www.caiway.nl/site/nl/caiwayshops |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN neemt Caiway over', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciëlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |