obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?
mcnicos

Quote

4K schreef:

FOX is al begonnen met uitzenden van promo's op zijn kanaal.
Zitten hele goede series tussen.




Ook in HD? ( ben op mijn werk vandaar ):-)
 
twillco
ik heb storing op het kanaal...pfff...droeftoeters....
 
tvalien
Foxtv op kanaal 996? Waarom zo kanaal? Eerst op kanaal 20, dus hoe zit het nu?. Fox zendt al promofilmpjes uit ( op Ziggo). Zie nog niks op Caiway.. Gaan zij nu wel of niet uitzenden? Ook geen aankondiging op hun website, terwijl foxtv juist deze week nieuwe series gaan uitzenden! Zou lekker zijn als je door hun Democratisch besluit (niet) het begin moet missen!
 
mcnicos
Gelukkig.....Volgens de laatste tweet van caiway zijn ze ook ver in de onderhandelingen met HBO ( alleen zullen we dit waarschijnlijk de komende jaren gaan horen :'(

Maar laten we positief eindigen, FOX HD hebben we iig....
 
tvalien
Inderdaad. Via mijn Humax-irfox(grappig!)-z-decoder staat het nu op kanaal 20. Via mijn digitale tuner op mijn Sony tv ergens op kanaal 920. Vreemd.

Waarom doet Caiway nou zo moeilijk met het doorgeven van de zenders? Zij zijn toch een dienstverlende bedrijf die toch moeten denken aan de (betalende) klanten? Hetzelfde geldt voor het (nog) niet doorgeven van HBO en hoe zit het met de zender TNT(ook niet bij Ziggo,maar dat terzijde), comedy central extra, Disney channel en 538, die wel bij Ziggo worden doorgeven? Zou het te maken hebben dat de Rabobank in de directieraad zit (=op de centen)?

In ieder geval kunnen we series bekijken vanaf de eerste aflevering. Dank.
 
Adios
Mooi van Fox. Komt Foxlife nu ook gelijk in HD? Bij Ziggo en UPC eordt deze zender al jaren in HD doorgeven.
 
Stephan123
Zou iemand even kunnen helpen?

Ik heb 2 tv's hier in huis staan

TV beneden kan Fox ontvangen in HD
Maar op slaapkamer tv met ingebouwde digitale ontvanger kan ik geen Fox vinden.

Op de slaapkamer tv is geen een extra pakket dus gewoon het basispakket van 21 zenders

Volgens caiway moet deze op kanaal 20 zitten maar daar zit CNN (wat van mij nutteloos is)

Ik heb op de slaapkamer tv al mijn zenders opnieuw geinstalleerd maar ik krijg niet mijn Fox kanaal, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik wil graag de nieuwe zender zien. Alvast hartelijk dank

Regio Rotterdam
 
speed
Wordt fox hd in het basis pakket door gegeven?
Ik heb bij fox hd namelijk alleen maar geluid en geen beeld.
De standaard fox zender doet het wel goed.
 
speed
Zenderlijst had ik al geupdate. Heeft helaas niet geholpen.
Tv zelf is voorzien van de laatste software.
 
Stephan123
Kabeltjes aangeduwd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie