Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Facebook app werkt niet met caiway glasvezel
milcvi
Hebben meer mensen last van het feit dat sommige websites niet te open zijn via glasvezel van Caiway?

Tevens werkt Facebook app niet op mijn ipad (ik krijg een network error), terwijl de website via de browser wel weer werkt.

Lijkt een random probleem, hebben meer mensen hiervan last ?

milcvi
Bedankt voor je reactie. Er was een probleem met de configuratie bij Caiway. Blijkbaar was mijn aansluiting niet goed gekoppeld aan mijn werkelijke adres, maar aan een andere adres.

Sinds de storing van gisteren (Aalsmeer / Kudelstaart), ik neem aan dat er onderhoud was aan het netwerk werkt ineens alles (de websites die niet geopend werden EN de facebook app werkt ook)

Ik heb geen idee wat er aan de hand was, maar het werkt nu wel.

In elk geval bedankt voor je reactie en de suggesties om het probleem op te lossen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Facebook app werkt niet met caiway glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie