obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Facebook app werkt niet met caiway glasvezel
milcvi
Hebben meer mensen last van het feit dat sommige websites niet te open zijn via glasvezel van Caiway?

Tevens werkt Facebook app niet op mijn ipad (ik krijg een network error), terwijl de website via de browser wel weer werkt.

Lijkt een random probleem, hebben meer mensen hiervan last ?
 
milcvi
Bedankt voor je reactie. Er was een probleem met de configuratie bij Caiway. Blijkbaar was mijn aansluiting niet goed gekoppeld aan mijn werkelijke adres, maar aan een andere adres.

Sinds de storing van gisteren (Aalsmeer / Kudelstaart), ik neem aan dat er onderhoud was aan het netwerk werkt ineens alles (de websites die niet geopend werden EN de facebook app werkt ook)

Ik heb geen idee wat er aan de hand was, maar het werkt nu wel.

In elk geval bedankt voor je reactie en de suggesties om het probleem op te lossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Facebook app werkt niet met caiway glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie