obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
code e37-32 geen signaal ontvangst
rita
na een jaar nog steeds problemen met caiway nu alle updates van humax binnen en nog steeds wegvallen beeld met code e37-32 wie o wie kan mij uit mijn lijden verlossen want caiway schuift het af op rekam en rekam op mij en er wordt nooit naat een kast gekeken of de versterker bijgesteld moet worden ik heb een humax 5200c

vr gr rita
 
Adios
Het beste kan je teruggaan naar fabrieksinstellingen gaan van je Humax 5200C.
En dan een volledige herinstallatie doen.

Kans is groot dat je dan van je probleem verlost bent.




Het error nummer E37-32 ontstaat indien er naar een kanaal gezapt wordt, waarvan het service ID niet voorkomt in de PAT van de betreffende Transportstream, of de PAT ontbreekt van betreffende TS.

De betekenis van de error is dus wel duidelijk, de oorzaak echter niet. Het probleem kan ook voorkomen als de data in de Database niet juist was / invalid / corrupted, verminking van de data in de live-stream zou door CRC controle niet mogen leiden tot een dergelijke fout melding.
 
kareltjuh
4K, ik had het niet beter kunnen verwoorden Thumbs Up E37-32 staat voor service unknown. waarschijnlijk is het kanaal verhuisd naar een andere frequentie en is alleen kanalen opnieuw zoeken niet genoeg. want dan zoekt ie alleen kanalen die er nog niet zijn. maar met een fabrieks instelling en dan opnieuw zoeken worden alle kanalen opnieuw gezocht.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
hnasje
ik zie dit bericht sinds een paar maanden ook regelmatig op mijn humax 5200. Gewoon tijden het kijken van een programma dus niet bij het zappen.
Lijkt mij dus eerder wat instabiliteit in de uitgezonden PAT/PMT/SDT
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'code e37-32 geen signaal ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 1 14 feb 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie