Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
E30-4 Even geduld A.U.B.
|
|
Art2D2 |
Geplaatst op 26 May 2013, 18:12
|
![]() Activiteit ![]() » Uithoorn » 1422VE » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5300c Berichten: 5 Lid sinds: 26 May 2013 |
Ik heb sinds kort het Caiway Alles-in-1 HD pakket van HD. Ik ben onlangs in Uithoorn komen wonen en heb nog geen ervaring met Caiway. Vandaag ben ik de zenders langsgelopen en ik zie bij een aantal zenders de melding E30-4 Even geduld A.U.B. staan. Ik heb de decoder al een keer van het stroom gehaald en de smartcard eruit gehaald en er weer in gestopt. De meest recente software is geinstalleerd, want ik kan geen software update doen. Waar ligt deze foutmelding aan? Moet men aan de kant van Caiway nog iets activeren? Vriendelijke groet, Arthur |
|
|
Adios |
Geplaatst op 26 May 2013, 18:45
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het lijkt erop dat je smartcard nog niet juist geautoriseerd is. Wat je eens kunt proberen is inloggen in Mijn Caiway. Dan ga je naar je Mijn TV En dan zie je ergens je smartcards staan. Die kan je dan resetten. Misschien helpt dat ? |
|
|
Art2D2 |
Geplaatst op 26 May 2013, 19:47
|
![]() Activiteit ![]() » Uithoorn » 1422VE » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5300c Berichten: 5 Lid sinds: 26 May 2013 |
Dank je voor je snelle antwoord 4K. Ik heb de smartcard gereset, maar dat heeft niet geholpen. Ik nog in het menu van de decoder zitten kijken en daar kwam ik het volgende tegen onder Instellingen - System - Irdeto Menu - Softcell-servicestatus: DVB Clientservices. Daar stonden 2 regels: 1) Naam: EMM - DVB EMM Service Alg service status: D100-5 DVB EMM Service OK 2) Naam: Bekijken DVB Ontsleutelingsservice Alg service status: E30-4 Even geduld a.u.b. Interne status D100-8 Ik weet niet of dat nog wat te betekenen heeft en of iedereen altijd een dvb ontsleutelingsservice daar heeft staan. |
|
|
Art2D2 |
Geplaatst op 26 May 2013, 23:50
|
![]() Activiteit ![]() » Uithoorn » 1422VE » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5300c Berichten: 5 Lid sinds: 26 May 2013 |
Ik heb het over de Humax 5300c. Klein ding, 1 tuner, geen opname mogelijkheden. Via het menu kan ik geen software update doen. Ik zal eens googlen op dit ding, misschien vind ik wat. Ik heb keurig de juiste frequentie voor Uithoorn staan 554Mhz met 2257 netwerk-id en 6900ks/s symbolrate. Ik heb ook wel andere zenders die het wel goed doen hoor en ook HD zenders, maar ik denk dat ik er bij zo'n stuk of 20 deze foutmelding krijg. :-( |
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 27 May 2013, 00:03
|
![]() Activiteit ![]() » Schiedam » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Cisco RV325, Juniper PoE switc » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 40 Lid sinds: 13 May 2012 |
wat zijn de signaal status op deze zenders? en ook op de HD zenders? dit kan ook zijn dat het signaal niet sterk genoeg is om de kaart te herkennen. er is minimaal 38% bij 100% voor nodig. Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
Art2D2 |
Geplaatst op 27 May 2013, 00:23
|
![]() Activiteit ![]() » Uithoorn » 1422VE » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5300c Berichten: 5 Lid sinds: 26 May 2013 |
Kan ik per zender apart de signaal status zien? Nee toch? Via het menu zie ik dat de zendersterkte nu op 70% staat, eerder deze avond stond hij op 90% en de kwaliteit stond in beide gevallen op 100%. |
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 27 May 2013, 07:59
|
![]() Activiteit ![]() » Schiedam » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Cisco RV325, Juniper PoE switc » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 40 Lid sinds: 13 May 2012 |
de zendersterkte kijk je per kanaal dezen kunnen wel redelijk verschil hebben met elkaar. welke zenders hebben dat probleem zoal en welk pakket heb je? want E30-4 kan ook zijn dat de zender niet in je pakket zit maar niet volledig is uitgeschakeld. denk aan de erotische kanalen op bv het relax of het lounge pakket. Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 27 May 2013, 17:02
|
![]() Official van CaiWay ![]() » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Art2D2, Heb je de smartcard geactiveerd? Als je storing nog actief ik helpen we je graag. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Art2D2 |
Geplaatst op 29 May 2013, 07:15
|
![]() Activiteit ![]() » Uithoorn » 1422VE » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5300c Berichten: 5 Lid sinds: 26 May 2013 |
Na tussenkomst van het Caiway Webcare Team lijkt het probleem opgelost te zijn en kan ik gewoon alle kanalen van mijn abo ontvangen zonder foutmeldingen. :-) Dank voor jullie hulp. :-) Groet, Arthur |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 May 2013, 08:07
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
En wat was er nu aan de hand ? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E30-4 Even geduld A.U.B.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |