obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"
Berkelramp
Ik was op zoek naar duidelijke informatie over de diensten van caiway. De website van caiway.nl/borculo vind ik erg onduidelijk en ook erg verwarrend. Ben nog erg zweverig wat ik zal gaan nemen van hen. Caiway is per 1 juli 2013 onze leverancier van TV (en eventuele internet en telefonie).

De informatie die we tot nu toe hebben ontvangen hier in Berkelland (Borculo, Geesteren, Gelselaar en Haarlo) is erg primitief. Bellen met caiway heeft ook weinig nut, antwoorden van de verschillende medewerkers zijn totaal verschillend en dan ook totaal verwarrend, wat nu wel of niet kan. De "experts"- van caiway die de huizen langs gaan, hebben ook niet overal antwoorden op, enigste wat ze willen is verkopen. Je verwacht dat er mensen komen die je wat kunnen vertalen.. of vertellen, in plaats van dat, leek het erop dat het gewoon scholieren waren met een bijbaantje. lezen van een bloknoot met de informatie die we ook al hadden gekregen per post, onvolledige informatie. Ik kies en zet pas een handtekening als het duidelijk is, niet alleen nu die aanbiedingen, je moet ook verder kijken na een jaar, wat betaal je dan exact en wat gaat er dan gebeuren, schroeven ze de geld put nog verder open zodat we nog meer geld kunnen weggooien.

Het basis pakket gaan we 11 euro voor betalen, voorlopig?? (www.caiway.nl/borculo) nog met een paar duitse zenders, die we nu in de huidige situatie standaard hebben (ook op het analoge pakket)... maar zie de bui al hangen, dat voorlopig, naar woord, dat zal wel voor korte duur zijn en er komt een dag dat we daar ook extra voor moeten betalen. ben al een aantal weken dit o.a. forum aan het doorlezen en ja lees dan ook eigenlijk merendeel negatieve berichten. Plus dat wat je nu zelf meemaakt met de informatie wat er tot nu toe verstrekt is, ja, hopelijk gaat het hier wel in 1 keer goed…. Opstart problemen zullen er altijd wel zijn, daar kom je niet helemaal onderuit.

Vanaf 1 juli kunnen we het basis pakket gewoon zonder extra smartcard ontvangen en ja zo als ik op dit forum al heb gelezen, zie ik de bui al weer hangen, dit gaat dus ook waarschijnlijk in de toekomst alleen via een smart card en zeker naar het standaard tarief van 18,75 euro.

Op dit moment hebben we een analoog pakket van scai, daarnaast kunnen we het basis digitale pakket van ziggo zonder extra abbo kosten ontvangen, hiervoor moesten wij zelf apparatuur aanschaffen en ook zelf de eventuele camkaarten en smartcard. max. 3 smartcards per aansluiting, alleen de kosten van de smartcard waren voor jezelf, je kunt ze op je account activeren en op alle kaarten kun je hetzelfde ontvangen zonder extra kosten in de maand die je met caiway dus wel hebt (2 euro per kaart per maand). En we kunnen tevens ook via dezelfde oude coax kabel, internet+telefonie afnemen van UPC, maar dat was ook een ramp, hebben ze hier ook heel veel gedonder mee gehad, ben daar al snel mee gekapt, de kabels van de kasten naar de huizen zijn niet al te best (in de oudere wijken), regelmatig moest er een tuin opengehaald worden en ipv even een nieuwe kabel te leggen, werden ze gewoon alsware gelast... dus wens caiway nog veel plezier met de nieuwe snelle internet abonnementen... Glasvezel is ook nog de bedoeling, in verschillende gebieden hebben ze ooit al eens glasvezel gelegd, alleen hoofdleidingen, dit kan wel begin tijd glasvezel zijn, maar hier hebben ze nooit wat mee gedaan. In een aantal wijken zijn ook al nieuwe kabels gelegd, maar nog niet naar de huizen zelf... zal de boel wel weer los moeten als ze dat nou gelijk deden??? hoezo hoge kosten.

Ik ken verscheidene mensen die ook nog dit jaar HD opname/ontvangst apparatuur hebben gekocht speciaal voor ziggo. Ze geven wel aan dat deze apparaten ook werken met caiway. Maar we worden nu gewoon verplicht om caiway af te nemen omdat per 1 juli ziggo verdwijnt, ze hebben de kabel overgenomen van scai borculo.
Verplicht in die zin, heb wat euro’s uitgegeven aan een hele uitgebreide hd ontvangers/recorder en ja als je overstap maakt naar bv adsl, heb je helemaal niets meer aan die ontvangers. dus daarom wordt je min of meer verplicht om van hun in ieder geval het tv signaal te nemen. En daarbij op weer een extra ontvanger erbij zit ik ook niet op te wachten.

Ook met de pakketten alles in 1, heel veel onduidelijkheid, met het goedkoopste pakket kun je wel de pakketten taste, enjoy en delight toevoegen en bij relax en lounge niet, oke een aantal tv zenders van die pakketten zitten in de laatste 2 in, maar merendeel van die zenders boeit mij niet, ze kunnen wel zeggen 50 of 60 extra zenders, maar de helft kijk je niet naar, ja moet je het goedkoopste pakket nemen, maar ja zit je weer met heeel traag internet, maar als je dat dan gaat upgraden... de kosten stijgen de pan uit, krijg echt het idee dat ze het beter hadden kunnen laten hoe het was en vooral wat ik zo allemaal heb gelezen op o.a. dit forum.

Het lijkt nu, dat ik voor een dubbeltje op de 1ste rang wil zitten, nou nee zo is het niet, maar wens wel meer duidelijkheid over de kosten, ben ook maar een simpele arbeider, die meer verdiend dan dat ik uiteindelijk op de bank gestort krijgt door de baas. Aanbiedingen zijn alleen lokkertjes met veel blabla en lage prijzen, dat is overal zo niet alleen bij caiway natuurlijk, maar zeg gewoon gelijk waar het op staat, hoelang is voorlopig en wat gaat er in de toekomst aan kosten bijkomen. geef desnoods eerst de werkelijke kostprijs en wat er na die korting periode betaald moet worden en kom dan met de aanbieding, zo is het voor veel mensen veel duidelijker. Zal de marktwerking wel niet werken. Nu lijkt het alsof je heel goedkoop uit bent, maar uiteindelijk als puntje bij paaltje komt en je wilt de extra’s ben je uiteindelijke duurder uit dan in de huidige situatie en dan niet alleen uitgaande van internet en telefonie van upc, waar nu caiway in de voorbeelden mee aankomen, maar maak dan ook eens een vergelijking met de adsl aanbieders van internet en bellen en ziggo, tel uit je winst. Merendeel hier hebben upc er al tijdig uit gedaan vanwege de vele problemen en zijn internet/telefonie af gaan nemen via adsl omdat dat stabieler is hier. Digitale tv van ziggo is ook niet vlekkeloos hier, maar zolang het gratis is hoor je ze niet te klagen dus. Behalve de extra pakketten dan. (Daarom ben ik ook heel erg benieuwd of caiway het hier wel vlekken loos voor elkaar krijg en dan alles)
Er wordt wel aangegeven dat je de telefonie kunt uitbreiden, maar heb op het internet moeten zoeken wat de kosten zijn en schrik daar behoorlijk van, alles in 1 met de normale prijzen is niets goedkoper dan als je alles afneemt van verschillende aanbieders.

De mensen kregen hier allemaal ineens een brief van ziggo en upc, dat per 1 julli de diensten niet meer geleverd werden. van scai borculo hebben we nooit iets vernomen dat deze diensten zouden verdwijnen, tot voor kort werd op hun website gewoon nog aangegeven hoe je de gratis digitale tv kon ontvangen van ziggo en wat je hiervoor aan moest schaffen, nooit iets op de website gestaan dat het per 1 juli stopte, wel dat de kabel was overgenomen, iedereen dacht dat er extra aanbieders kwamen op deze kabel, maar we worden gewoon omdat je apparatuur hebt gekocht wat je niet zomaar aan de kant wil gooien, verplicht om caiway te nemen.

Dan ga je hier naar de plaatselijke Expert, hangen borden bij de deur hier informatie over caiway… wordt je ook niet wijzer ze van, ze moeten alles uit een klapper halen en ook weer met dezelfde papieren die elke burger per brief hebben ontvangen, wil je meer weten, zeggen ze moet je bellen, maar ze geven gelijk al aan dat ze het bij caiway ook niet weten, dat zij ook niet duidelijk zijn, daar wordt je ook wijzer van.

Maar om dit lange bericht toch wat korter te maken, en dit is gericht aan caiway, heb vernomen dat zij hier ook deelnemen aan dit forum.
Pas aub even die site van jullie aan, zodat alles duidelijk is, geef ook eens aan wat voorlopig is met een aantal duitse zenders zoals pro7, sat1, rtl television etc. in wat voor tijsbestek is het voorlopig? Een jaar? Een maand?

Ik praat niet alleen voor mijzelf, maar wees gewoon eens duidelijker, wat er voor mogelijkheden zijn en wat de werkelijke kosten zijn (na het eerste jaar, uiteindelijk betaal je die prijs jaren) en eventueel waarvoor jullie het eerste jaar kunnen aanbieden. Of je hebt super traag internet met het basis pakket zonder gratis monteur, of iets sneller met een hoop zenders die je juist niet wilt hebben op een tiental na, of nog iets sneller met nog wat extra zenders, waar niemand op zit te wachten op een tiental na dan. En gratis bellen s’avonds en in het weekend. En ik als echte Nederlander… en gratis onbeperkt bellen dan???? Wat kost die uitbreiding in het scai-borculo netwerk. In het verleden zijn hier al zoveel problemen geweest met upc en ziggo was ook regelmatig haperig, dat het best riskant is om een alles in 1 pakket af te nemen, vooral al die negatieve ervaringen, goed ik lees ook positief maar de negatieve zijn duidelijk in de meerderheid en best recent. Oke mensen schrijven vaker iets negatiefs of dan positiefs dat is ook waar, maar kort geleden was caiway ook negatief in 1 of ander tv-programma… op jawel de tv..

En als je van Expert een informatie punt maakt, geef die mensen daar eerst eens een studie over wat wel en niet mogelijk is, informatie van een blaadje aflezen kan iedereen nog wel en dat was de informatie die al voorhanden is. Incompleet.

Ondanks al die negatieve berichten, kan ik niet anders om in iedergeval het digitale tv signaal van caiway een kans te geven, dat ze zich waar kunnen maken, maar het alles in 1 is best een lokkertje, maar heb het idee dat je uiteindelijk niet goedkoper uit bent, mijn mening, maar mochten jullie anders denken, laat het me maar weten via dit forum, zodat ook andere mensen, zeker hier in het scai-borculo gebied het ook kunnen lezen. En om het even te vergelijken op dit moment heb ik tot 40mb down en 1mb up met onbeperkt telefonie naar vast en mobiel voor 54 euro en daar komt dan bij 11 euro voor scai en 13,50 voor de extra pakketten van ziggo bij, totaal dus 78,50 per maand, ik heb geen pakket gevonden, met ongeveer dezelfde specificaties internet en ook onbeperkt bellen naar vast en mobiel en zelfde aantal tv zenders voor veel minder geld. Of ben ik nou een zeur, voor een paar euro verschil stap ik niet gauw compleet over, moet echt wel wat schelen. Mocht caiway er waarschijnlijk regelmatig uit liggen…. Heb ik in ieder geval nog internet en telefoon… zodat ik wel ken bellen met de klaaglijn van caiway en dit forum bezoeken… negatieve gedachten weer… hoe komt dat nou… waarom heb ik toch zo’n gevoel dat het niet goed gaat werken hier in dit gebied.

En mochten lezers halverwege in slaap zijn gevallen… goeie morgen?????Wait

Mochten de rest van de lezers denken, pffff. Wat een gezeur… om heel misschien niets, dat klopt misschien, maar krijg je wel na diverse forums over caiway te hebben gelezen, dat je totaal gaat twijfelen wat je nou werkelijk wilt en de gok durven te wagen is best riskant, lijkt het. Maar zomaar je apparaten weer verkopen, dat doe je ook niet gauw, tegenwoordig zakken de prijzen zo hard dat je 2e hands er niet voor krijgt wat je hebben wilt en logisch is het tegenwoordig wel, maar gooi niet mijn geld zomaar weg. Bij wijze van, en daar lijkt het dan wel op.

Heb inmiddels 3 maal een mederwerker aan de telefoon gehad en gewoon 3x verschillende verhalen, bel ze nu ook echt niet meer op, laten ze het maar op dit forum of op hun website zetten. Gewoon duidelijke taal met alle mogelijkheden met de werkelijke kosten en als dat eruit is, begin dan maar eens dat je datgene de eerste 12 maanden je minder kost, 12 maanden zijn zo voorbij, maar de jaren erna, moeten de kosten ook gewoon duidelijk zijn en logischer wijs, ga je na het lezen van het forum bijna zeker weten dat je in de toekomst nog veeeel meer gaat betalen. Dat is voor de 1 gewoon heel makkelijk en voor de ander weer niet. crisis.... En als caiway nu eens gelijk duidelijk was geweest had dit er natuurlijk niet gestaan, maar bellen, naar expert en de mensen aan de deur zijn totaal niet duidelijk, of mijn vragen waren te ingewikkeld... ken ook nog... Zip It
 
Adios
Heeft Ziggo op de kabel bij iedere zender EPG informatie ? Bij Caiway kan je dat in ieder geval wel schudden.

Jullie tarief gaat beslist binnen afzienbare tijd omhoog naar het gewone Caiway tarief van bijna 19 euro per maand voor het basispakket.

Een smartcard is niet nodig voor het digitale basispakket en dat blijft ook zo.

Dat je steeds verschillende antwoorden krijgt als je Caiway belt om informatie verbaast me niks. Dat heb ik ook zo vaak meegemaakt.


Tevens staat Caiway al jaren steevast onderaan in de providermonitor van de consumentenbond. Dat is niet voor niks.

Maar ja, Borculo moet het er mee doen he Smile
 
Caiway Webcare
Beste Berkelramp,

We willen graag je melding met je bespreken. Kan je via een persoonlijke bericht je adresgegevens en telefoonnummer doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Berkelramp
Ben nog niet eens begonnen met caiway en ben er nu al helemaal klaar mee.
Contact opnemen met mij? Mijn gegevens krijgen jullie niet, geen denken aan, dan hadden jullie gelijk maar duidelijk moeten zijn. Op de website caiway/borculo, de "Experts" bij de helpdesk, de verkopers die huis aan huis ons informeerden en de medewerkers van jullie officiële informatie punt, ook een "expert".
De één zegt dit de andere dat, er is zo veel onduidelijkheid, ze spreken elkaar tegen, er wordt zelfs al gedacht, door de “expert” dat ze zichzelf ook al afvragen of alles wel soepel gaat verlopen vanaf 1 juli. En als dat al gezegd wordt door mensen die het product moeten “verkopen”, krijg ik toch wel mijn vraagtekens, je zit er wel een jaar aan vast. Ben gelukkig niet de enige die hier zo over denkt en hier wordt er toch over gesproken, dat we mooi slecht af zijn na de verkoop van SCAI-Borculo. Wees eerlijk we hadden het gewoon goed hier en vanaf 1 juli? Dat is nog maar afwachten, komt het goed van de grond of wordt het een waterval van klachten?? SCAI-borculo zal het zien of ze hebben storing…
Ik wacht gewoon tot na 1 juli af wat de bevindingen zijn van diegene die het wel genomen hebben en dan zie ik wel wat we gaan doen. TV-kijken kunnen we in ieder geval via het internet en de vrije dvb-t kanalen.

Even antwoord op de vraag van 4K.
Hier hebben we op elk kanaal de epg en ook kunnen we elke zender gewoon opnemen, maar als ik het zo lees op het forum, is het met caiway wel anders. Hoe zit het trouwens met guide+ voor de analoge hd recorder? Wordt dat wel uitgezonden?
Het is gewoon balen, liefst blijf ik bij ziggo. Maar die verdwijnt helaas. De kabel moet gewoon open gegooid worden voor meer aanbieders, kunnen ze elkaar concurreren met aantrekkelijke prijzen.


En dit off-topic,

Heb vandaag het één en ander uitgezocht, of de recorders toch bruikbaar zijn bij een andere provider, ze kunnen ook dvb-t aan en er is een hdmi to rf- modulator in de handel zodat je via adsl tv of andere bron met hdmi toch nog wat hebt aan de recorders, signaal wordt dan omgezet van hdmi naar dvb-c. misschien wel wat primitief, maar voor ons de goedkoopste oplossing. Opnemen direct van hdmi werkt helaas niet. HD zenders interesseren ons toch niet. Als we maar kunnen kijken wat we willen kijken. En kwam er net achter dat je met de smart tv app, tv kunt kijken via het internet, weer extra zenders. Voordeel is dat we aan de grens wonen, we kunnen via DVB-T ook de duitse kanalen pakken en kreeg bij de expert nog een extra tip, dat je via de schotel free to air kanalen kunt pakken. En er schijnt ook een usb stick in de handel te zijn met android erop, die ook het tv kijken via internet nog makkelijker maakt dan via de smart tv app.
 
maanmist
Nou , het waren drie fantastische dagen Berkelramp.
Maar waarom niet gewoon contact opnemen? Het zijn de Jehova`s niet. Mijn ervaring met webcare is dat ze helpen waar het kan.
 
Adios
Ik dacht ook wel dat net zoals bij UPC, Ziggo ook voor ieder kanaal EPG gegevens heeft. Maar er is hier iemand die graag alles wat bij Caiway goed fout zit, graag onder het tapijt veegt en met dat vegen beweerde dat bij Ziggo ook niet alle kanalen een EPG hebben.

Nu ik dit hoor van jou en ik zelf UPC kan zien en KPN bij de buren, weet ik zeker dat Caiway amateuristisch blijft klungelen met een onvolledige EPG. En dat al drie jaar lang en al drie jaar gevraagd door klanten of ze er eens wat aan willen doen...

En Caiway is nog duurder als Ziggo ook ! Onderling gratis bellen heeft Caiway nog nooit van gehoord. Hebben de Ziggo klanten wel. Bij UPC weet ik het eigenlijk niet maar daar kost onbeperkt bellen naar vast en mobiel 14 extra per maand. Bij Caiway, 25 euro !!

Maar jullie hebben wel een ongecodeerd basispakket. Dat heeft Ziggo weer niet.
 
Berkelramp
Ik heb 3 maal contact gehad met de help desk, 3x totaal andere antwoorden, ze spreken elkaar zo tegen, Hier is een officiële informatie punt bij de lokale Expert, daar hadden ze niet de goede informatie voorhanden om mij de goede uitleg gegeven, Ze hebben het alleen maar over de alles in 1 pakketten, als je dat nou niet wilt, wat dan? daar werd zelfs gezegd dat ik maar moest bellen, zij zijn het officiële informatie punt, maar ze hebben alleen maar de informatie die ons ook per post is verstrekt en er werd tevens gezegd dat zij ook al negatieve ervaringen hebben gehad bij de helpdesk, dus het ligt niet aan mij, er zijn zoveel onduidelijkheden.

ook al zijn het 2 korte dagen geweest, heb eindelijk even van me af kunnen tikken, maar ben gelukkig niet de enige, die er zo over denkt. ik nodig hen hier ook wel even uit, nog meer ervaringen hoe het hier in het scai-borculo gebied gaat. Caiway word ons gewoon voor de voeten gegooid terwijl het huidige systeem gewoon goed was, oke op upc internet na dan. mooi zender aanbod, zowel analoog als digitaal en goed betaalbaar. Nu bieden ze dit aan voor 11 euro, maar als ik alles hier moet geloven, wordt het vanzelf opgeschroefd naar die 19 euro en dan 14.55 voor de extra zenders, maar dat laatste niet kan met relax of lounge... volgens de medewerkers en info punt, en juist de zenders die je erin wilt hebben zitten er niet bij in lounge of relax. dus komt uit bij het eerste pakket en dan heb je zeer traag internet. maar goed, laat maar komen we toch niet uit.

je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Het waren maar simpele vragen, niet eens technisch, Maar er wordt zo om heen gedraaid door de medewerkers. En na dat ik hier wat heb geschreven willen ze ineens persoonlijk contact met mij om het uit te leggen. Schrijf het hier dan gewoon op het forum, zodat andere mensen hier uit het scai-borculo gebied, het ook kunnen lezen is het ook duidelijk of pas de caiway/borculo aan dat het begrijpelijk is en wat voor hun voorlopig betekent, is het een maand is het een half jaar is het een jaar? Wat zijn de mogelijheden op telefonie gebied, is dat nou zo'n moeilijke vraag? stel je neemt het relax pakket, daar zitten al zenders in van de de extra pakketten, die kun je dan niet meer aanvinken, hoe moet je dan de buitenlandse zender ontvangen, is helemaal geen optie voor? alleen bij het goedkoopste pakket kan dat en dan heb je weer traag internet. tja. komt toch geen openbare duidelijkheid, die voor iedereen toegankelijk is, hoeft niet persoonlijk met mij. afsluiten van een contract, ja dat gebeurd persoonlijk met mij, maar die afweging heb ik nu gemaakt. Gelukkig dat forums zoals dit bestaat, wekt alleen maar meer vragen op, alhoewel het negatieve vaak alleen aan bod komt. Ik wacht gewoon rustig af wat er na 1 juli hier gaat gebeuren, ben heel erg benieuwd dat wel. Maar de informatie voorziening had veel beter gekund, wat de de verdere mogelijkheden zijn en de werkelijke totaal kosten.
 
Adios
Dat trage internet zal wel blijven op de coaxkabel vrees ik.

Maar jullie hebben wel stunttarieven hoor. Die hebben wij in Krimpen nooit gehad toen Caiway kwam.
Wij kregen geeneens internet en telefonie op de coaxkabel en hebben het nog niet. Menig aanbieding gaat onze neus voorbij.
Daar hebben jullie in Borculo weer geen last van.
 
maanmist
Daar is het forum, zij het niet officieel, voor. Ben er van overtuigd dat er een reactie komt van webcare.
 
Berkelramp
bovenstaande lees ik allemaal net pas, bedankt optimizer voor duidelijke uitleg, schotel, lnb en ontvangers, heb ik gelukkig nog op het zolder liggen dus dat is geen probleem opnieuw plaatsen ook niet. alleen jaren niets meer mee gedaan, aanbod toen op de kabel was gewoon compleet zodat je niets meer met de schotel deed. weet alleen niet of het nog werkt, zijn oude philips ontvangers wel seca 2 systeem maar free to air maakt dat denk ik niet uit... heb me door de jaren niet zo meer verdiept in wat er nog mogelijk is met de schotel, had toen van verschillende kaarten nodig om wat te kunnen ontvangen volgensmij, te lang geleden.

Optie van scart opnemen werkt niet met de HD recorder, ding heeft alleen maar hdmi en dat is alleen maar een uitgang. Speciaal gekocht voor ziggo, omdat dat zou blijven. heeft wel een dubbel tuner voor dvb-c en dvb-t, geen analoog.

over de aanbiedingen gesproken, oke allemaal leuk en aardig, voor het eerste jaar is het mooi meegenomen, maar daarna en goedkoop zijn ze eigenlijk ook niet, ook niet met de aanbieding, vind ik, oke mag dsl niet vergelijken met kabel, beeld kwaliteit kabel zal stukken beter zijn met kabel, maar als je pakketten van andere aanbieders bekijkt, helaas moeten wij het dan hebben van de dsl aanbieders, zijn ze behoorlijk aan de prijs, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Als het bedrijf zich waar maakt en alles gaat vlekkeloos, ja dan mag je ook best wel wat verdienen, maar als ik en anderen lezen wat voor berichtgevingen er her en der op internet vermeld staan, merendeel in negatieve zin. Dan gaat een mens toch wel twijfel, wil ik daar mijn geld op wagen. Als het dan ook eens wat opleverd. Je tekent minimaal voor een jaar en zomaar onder een contract kom je niet onderuit tenzij je gaat verhuizen. De gok is op dit moment is gewoon te groot.

4k, bij jullie daar dus ook geen meerdere aanbieders op de kabel?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie