obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
aansluiten glasmodem
zanden1952
Dinsdag 5 Februari krijg een brief van caiway dat ons glaspakket binnen een week geleverd word.
Sinds zaterdag 9 februari heb ik het glas pakket in huis. Na de 5e werkdag (dagtekening van de brief) heb ik geprobeerd om het glasmodem te installeren wat niet is gelukt. Gisteren geprobeerd en vandaag opnieuw.
Het netlampje licht op en het lampje met het symbool <> knippert.
De connector zit volledig in zijn poort vastgeklikt, het rode beschermkapje is verwijderd.
Wat kan het probleem zijn?

Grtz Joh@n
 
data-full-width-responsive="true">
Adios
Misschien ben je nog niet geactiveerd ?
 
zanden1952
Om te activeren moet het glasmodem eerst onlijn zijn en dat gebeurd niet. Het lampje wat onder het netlampje zit brandt niet.
 
zanden1952
Inderdaad het tweede lampje op het schuine deel brandt niet.
 
Adios
Heb je de stroom er wel op staan?
 
Olleke75
Hier exact het zelfde probleem. Ook gebeld en ze sturen een monteur langs.

Allemaal een heel slecht begin met een hopelijk niet heel slecht product en dienstverlening.
De dienstverlening van Caiway is soms zo stijf als een loden deur, kijken hoe ze het nu verhelpen....

Olaf
 
Caiway Webcare
Beste Zanden1952 en Olleke75,

Graag willen we jullie ondersteunen en helpen.

Indien dit nodig is ontvangen wij graag jullie adresgegevens via een PB. We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
Olleke75
Vandaag is de monteur langsgeweest. Het modem had een gebroken glaskabel aan de binnenzijde van het modem en de monteur heeft ter plekke het probleem verholpen en is het modem online.

Hulde voor de vriendelijke monteur, bedankt!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 18 2013 14:21:43:
Vandaag is de monteur langsgeweest. Het modem had een gebroken glaskabel aan de binnenzijde van het modem en de monteur heeft ter plekke het probleem verholpen en is het modem online.

Hulde voor de vriendelijke monteur, bedankt!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 18 2013 14:22:33:
Vandaag is de monteur langsgeweest. Het modem had een gebroken glaskabel aan de binnenzijde van het modem en de monteur heeft ter plekke het probleem verholpen en is het modem online.

Hulde voor de vriendelijke monteur, bedankt!
Gewijzigd door Olleke75 op 18 februari 2013, 14:22
 
Adios
Geweldig!!!!

Gaat nu ook pas je abonnementsgeld lopen?
 
Olleke75
Het is de schuld van Caiway, maar gezien het feit dat Caiway soms als bedrijf zo stijf doet als een loden deur heb ik er weinig hoop op dat ze die flexibiliteit of knieval maken en het abbogeld later in laten gaan .... maar goed, eind dit jaar kan ik wellicht dan weer opzeggen en iets nieuws zoeken
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten glasmodem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactieve tv ontvanger aansluiten Eigen netwerk : 4 03 feb 2018
2e interactieve tv aansluiten caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 3 04 nov 2017
aansluiten Entone 515 op surround CaiWay Glasvezel digitale ontvangers : 6 03 nov 2017
Fritsbox 7170 aan het glasmodem Eigen netwerk : 3 13 sep 2017
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 46 05 aug 2016