Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
FTU wissel
|
|
Martijn |
Geplaatst op 23 January 2013, 12:36
|
Activiteit » Den Haag » 2548 » Alles-in-1 Totaal » Linksys EA6500 » Entone IPTV Berichten: 11 Lid sinds: 15 Dec 2012 |
Helaas nog geen glasvezel pakket mogen ontvangen, maar kreeg wel bericht van Koning & Hartman om mijn reeds aangesloten FTU te komen vervangen. Voor zover ik begrijp gaat het hele aangesloten kastje er weer vanaf en komt daar een ander type voor in de plaats? Kan iemand mij vertellen wat daar de rede voor is? Zonde van al dat werk en geld wat volgens mij dan bij heel veel huishoudens voor niets is gedaan. Vrijdag wordt de FTU vervangen en dan maar hopen dat het bestelde pakket eindelijk een keer afgeleverd gaat worden :-( |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTU wissel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie