obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Kunnen jullie ook nog steeds niet inloggen in mijn Caiway?
Adios
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen.

Nu nog steeds niet. Duurt wel erg lang dit onderhoud.

Ben ik de enige die nog niet kan inloggen ?
 
Solaris
Ik ook ! ERGERLIJK!
 
Fredy
Ik kan ook sinds gisteren niet inloggen op Mijn Caiway.Shock
 
popmart1970
Same here!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
maanmist
Staat toch duidelijk aangegeven als je probeert in te loggen?
 
JanB
Niemand kan inloggen als ik alles lees.
Vind het bijzonder ergerlijk omdat het onderhoud zeker niet ophoud tijdens de Kerst.
Wederom arrogantie van Caiway ten opzichte van hun klanten.
Sturen wel een mail met de tekst :"bekijk uw nieuwste faktuur op mijn Caiway"en wel op 24 december.
Onderhouds tijd ook niet goed ingeschat Caiway ????
 
Adios
Onderhoudt doe je toch meestal snachts met een netwerk of website die klanten vaak bezoeken?

Ik vind dat ze weer erg raar denken daar in Naaldwijk.
 
JanB
Ik ben niet negatief naar Caiway als het niet nodig is.
Nu vind ik dat het mag en mocht omdat er geen enkele voor informatie was .
Vermeld zaken die ik positief en/of negatief ervaar
 
Fredy
Ik kan sinds vandaag wel inloggen op Mijn Caiway, kan alleen niet naar het forum. Nog iemand dit probleem?
 
Fredy
Zeg nou gewoon dat je ons hier niet kunt missen of misschien toch een beetje verslaafd aan dit forum?WinkBye-happyROFL
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kunnen jullie ook nog steeds niet inloggen in mijn Caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie