obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Levering Pakket
JanB
Lees zoveel over de plaatsing en levering van alles in een glas pakketten.
Bij mij in wateringen is de nieuwe FTU geplaatst.
Wie kan mij een indicatie geven van levertijd van pakketten , hiermee bedoel ik de tijd tussen daadwerkelijke bestelling en levering van het bestelde pakket.
 
pauke
ik heb ook glas besteld zou 4 weken duren en die zijn over 3 dagen voorbij.
ondertussen nog een brief gehad dat het nog een week langer kon duren.
ikzelf denk caiway kennende dat die weken maanden zijn.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 29 2012 20:53:54:
brief binnen krijg binnen 5 werkdagen spullen als het goed is
Gewijzigd door pauke op 29 november 2012, 20:53
 
Adios
Heb je je pakket inmiddels al binnen?
 
pauke
nee npg niet binnen
 
Adios
Februari 2013 of 2014? ?????

En ondertussen blijven we de veels te hoge tarieven betalen in Krimpen en Loenen!!


Caiway, dat de hardware niet leverbaar is, heb ik begrip voor, maar laat alvast de prijzen zakken naar een vergelijkbaar niveau van de nieuwe pakketten.


Zo voel ik me onnodig lang uitgekleed!
 
pauke
pakket is binnen morgen instaleren
 
Kazig
Alles is hier binnen, maar ik heb een vraag/probleem.

Nu moet ik twee UTP kabels van mijn meterkast naar mijn router en tv(Entone) trekken.
MAAR, mijn router staat naast mijn TV. Omdat er nog veel meer andere UTP kabels naar mijn router gaan wil ik die niet verplaatsen.

De vraag is: Is het mogelijk om maar 1 UTP kabel naar mijn router te leggen vanaf het glasmodem. En dus mijn TV ook op de router aansluiten ?

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Kazig
Hallo Jaco,

Inmiddels heb ik het anders opgelost.
Ik heb twee switches(managed) met VLAN ondersteuning gepakt.

Op deze switches heb ik 2 VLANs geconfigureerd over twee poorten.
Op deze twee poorten heb ik vanuit het glasmodem poort 1&2 gepatched op de 2 geconfigureerde poorten van één switch. (Deze hangt dus in de meterkast)

Hetzelfde geldt voor de andere switch(welke bij de tv staat) Hierop heb ik op poort 1 de Entone aangesloten, en op poort 2 de Router (tevens WIFI accesspoint anders had ik deze er tussenuit kunnen laten :-)).

Dan rest alleen nog de kabel tussen de twee switches (de zogenoemde trunk). Op dit moment zit daar een CAT6 kabel tussen. Maar de switches hebben een 10 Gbit fiber aansluiting. Dus als ze bij Caiway nog eens extreem gaan doen met snelheden kan ik eventueel nog de UTP kabel vervangen door glasvezel (in huis).

Ik ben gered !

Toch bedankt voor het meedenken!
 
Kazig
Hoi Jaco,

2x ESW-540-8P-K9 (Cisco) (Zijn geen consumenten dingen btw, erg prijzig)
Fiber uiteraard via de SFP interfaces. Maar zolang ik de snelheid niet nodig heb, gaat daar gewoon een CAT6 (FTP ivm kabelgoot) kabel tussen.
 
IPv6-Router
Met betaalbare switches van Netgear is dit ook realiseerbaar. De PROSAFE® PLUS 8-PORT GIGABIT ETHERNET SWITCH GS108E of de PROSAFE® PLUS SWITCH, 5-PORT GIGABIT ETHERNET GS105E kan hetzelfde gerealiseerd worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Levering Pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie