obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Eurosport HD
MarkSluijter
Ik heb sinds vanmiddag een (kleine) storing op Eurosport HD. Het geluid valt regelmatig even weg en het beeld is dan ook heel even blokkerig.

Het signaal komt direct via de DVB-C tuner (HD) van mijn HDTV binnen. Het is de enige zender die dit probleem geeft.

Postcode: 1433 / Kudelstaart
 
gwouden
Vorige week nieuwe TV gekocht, Samsung LED met DVB-C tuner (HD). Met vorige TV gebruikte ik het Humax kastje (niet HD) + smartcard. Nieuwe TV is voorzien CI+, die ik nu gebruik ipv Humax kastje.
Sinds ik deze opstelling heb, heb ik problemen (blokjes en geen geluid) met Eurosport HD. Vreemd genoeg is dat de enige zender met problemen. Heel af en toe een korte storing (1 seconde) bij het inschakelen van een andere zender.
Kan het zo zijn dat alleen het Eurosport HD signaal te zwak is? Zou een Hirschmann versterker helpen?

Reeuwijk, postcode 2811
 
dtvmonitor
Eurosport HD zit op 858 Mhz, op hoge frequenties vallen de problemen met het signaal niveau als eerste op.

Dus ik zou eerst de bekabeling controleren, en anders een versterker plaatsen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eurosport HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Discovery en Eurosport hoe lang nog? Algemeen : 4 28 apr 2017
Eurosport 2 Zender van de maand juni Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 09 jun 2015
Geen MotoGP bij Caiway op Eurosport bij Caiway op Eurosport 2. Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 20 apr 2015
Eurosport 2 Abonnementen : 16 30 dec 2014
Eurosport 2 NL Welke zender wil je er nog bij hebben? : 2 30 mei 2013
Advertentie