Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
IPv6 ?
|
|
IPv6-Router |
Geplaatst op 05 September 2012, 21:05
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » pfSense 2.5.2 » Alles-in-1HD TV » Entone IPTV Berichten: 97 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 06 September 2012, 17:03
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote MPvDam schreef: Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten. Beste MPvDam, Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
IPv6-Router |
Geplaatst op 06 September 2012, 21:00
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » pfSense 2.5.2 » Alles-in-1HD TV » Entone IPTV Berichten: 97 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Quote Caiway Webcare schreef: Quote MPvDam schreef: Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten. Beste MPvDam, Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team Harma, Bedankt voor de informatie. Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Als jullie wat willen testen dan verneem ik dat graag van jullie. De apparatuur aan deze zijde is er klaar voor. Groeten, Michel. |
|
|
AlHor |
Geplaatst op 13 September 2012, 02:43
|
Activiteit » Wateringen Berichten: 31 Lid sinds: 29 Aug 2012 |
Quote Caiway Webcare schreef: Quote MPvDam schreef: Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten. Beste MPvDam, Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team Leuk verhaal in die link. Eerst staat er dat medio 2012 de ipv4 adressen op zijn en daarna staat er dat CaiWay nog bezig is met inventariseren wat er gedaan moet worden. Gebruikers zonder technische kennis kunnen dan wel denken dat jullie een beetje laat zijn he? Iedereen met een beetje technische kennis of google-kunde weet dat het niet zo'n vaart loopt, maar het klinkt een beetje stom lijkt me. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPv6 ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ipv6-tunnelprovider SixXS stopt ermee | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2017 |
Ziggo start met uitgifte ipv6-adressen. Wanneer Caiway? | Algemeen | : 10 | 08 Feb 2016 |
IPV6 | Algemeen | : 1 | 18 Sep 2012 |
IPv6 | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 18 Sep 2012 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie