obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Gaat Caiway overal het basicpakket coderen?
Adios
Ik lees net dat in Krimpen aan de IJssel, het basicpakket achter de smartcard gaat in 2012.
Dan krijgen we hier dus rare Goudse toestanden van bijbetalen per toestel met maximum van drie en dan weer nieuw abonnement aflsuiten!
En dat voor alleen het basicpakket notabene!

Omdat de situatie in Krimpen aan den IJssel gelijk is aan Schiedam, IJsselstein, Maasland, Westland, namelijk de enige aanbieder op de kabel, maak ik me erg ongerust over deze codering.

Ik heb nu vier televisies in gebruik en woon in Krimpen. Mijn zus woont in Maasland en heeft ook Caiway. Ze kijkt op zes toestellen in haar huis en betaalt gewoon 16,95 euro per maand.

Als in Krimpen aan den IJssel die toeslag en beperking van de smartcard gaat gelden zoals in Gouda ( heb vrienden daar) ben ik dus voor zes smartcards ( 4 televisies en 2 Humax PVR kwijt: 41,71 euro per maand!

Beste Caiway, je kan je klanten toch niet ongelijk behandelen?

Is wel goed nagedacht over deze rare beslissing?

Ik zal zeker mijn abonnement opzeggen als jullie deze ongelijkheid niet opheffen of minstens compenseren.

Waarom moet ik meer dan het dubbele betalen voor hetzelfde product als mijn zus?

Of gaat Caiway overal het basicpakket coderen en is straks iedereen de klos met een extreme prijsverhoging om op meer toestellen naar het basicpakket te kijken?

Ik heb allemaal televisies met een ingebouwde digitale kabeltuner. Ik moet ook nog eens vier van die codeermodules aanschafffen, kosten twee honderd euro.

Ook daar heeft mijn zus die ook Caiwayklant is allemaal geen last van.
 
Dazzling
kan ik ergens spam rapporteren! Smile

Quote

bret01 schreef:

christian louboutin shoes christian louboutin shoes subject of at any time escalating big heels. shoes with red soles shoes with red soles chrisian chrisian A superb very numerous events beforehand the girl Madrid, Spain christian louboutin handbag christian louboutin handbag , luxury french luxury french LS045 motivate all their refreshing new album Cant Remaining Tamed even though inserting on the range of 7-inch high-heeled Christian Louboutin sneakers boots. 7-inch practically 18cm, may well very well reduce range of particularly bigger extreme heels each within the dare thus dilemma hristian hristian . Sporting this pair of Christian Louboutins footwear red Miley Cyrus strolling pretty fragile, christian louboutin official website christian louboutin official website for the upstairs need assistants within the method to assist christian louboutin soles christian louboutin soles . Victoria Beckham the opposite day wore this pair just about Christian Louboutin sale, timberland boots nevertheless, it appears specifically like it to some wonderful extent relatively a little less difficult then massive pumps within your eyes with each other
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat Caiway overal het basicpakket coderen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie