Zins ik de nieuwe Arris modem, heb ik regelmatig slechte telefonische verbinding. Het probleem ligt als ik zelf belt dan heeft de tegen partij die ik belt allerlei herrie door de telefoon.
Als ik gebeld wordt is dat probleem er niet. Het valt mij op dat als in met een KPN abonnee belt doet dit probleem zich voor, maar niet met een caiw abonnee.
Een technicus van de caiw heeft het geheel doorgemeten en voorgesteld om de modem in de meterkast te plaatsen. dit gedaan. Maar probleem blijf bestaan.
Heeft iemand zo'n probleem of iemand heeft een oplossing voor dit.:o
Ga ik gelijk naar kijken als je even je adresgegevens of klantcode aan me doorgeeft in een mailtje of een privebereicht.
Mijn eerste vermoeden is je connectie met ons VoIP platfom, moet echter nog onderzocht worden.
Bert Vellekoop
Bert,
Heb een poosje geleden je een mailtje gestuurd met mijn klantencode 78755. Heb daarna niets meer van je vernomen.
De storing is nog steeds aanwezig. Het is meer het idee, als wij naar een andere provider bellen dan de caiway abonnee's, het probleem er is. Maar als wij gebeld worden het probleem niet aanwezig is.
ik heb sindskort hetzelfde probleem: als ik iemand bel, kan men mij niet volgen doordat de lijn hapert. Als ik gebeld wordt, is er niets aan de hand. Of het naar Caiway-abonnees wel goed gaat, weet ik niet, want ken niemand die ook Caiway telefonie heeft.
Zojuist is er een monteur geweest en het signaal is goed. Wel zag hij dat de AOP aan het roesten is, dus zijn advies is om deze (gratis) te laten vervangen. Ben net ook al gebeld om hiervoor een afspraak te maken. Nu nog hopen dat het het probleem oplost.
Hier ga ik morgen op terug komen, had het mailtje helaas niet gezien.
Bert Vellekoop
Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 21 2011 16:42:08:
Na onderzoek zijn er enkele storingen terug te vinden bij het verbinding maken met KPN-telefoonnummers. De melding staat momenteel in behandeling.
Het betreft overigens lang niet alle aansluitingen.
Overigens poepidoe was je storing al gemeld op 5-10 nav een gesprek met onze helpdesk.
Bert Vellekoop
Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 25 2011 13:45:54:
Naar verwachting is het probleem nu definitief verholpen, uiteraard staat de melding nog in onderhoud ter controle van de oplossing.
Hebben er sinds deze ochtend nog problemen voorgedaan met VoIP zoals bovenstaand beschreven?
Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 oktober 2011, 13:45
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening)
toch geinstalleerd.maar werkt niet.
Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt