Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Incassobureau ingeschakeld
Eric
Afgelopen drie jaar hebben we te maken met een kapotte kabel in de straat. Ons TV-beeld is al ruim 3 jaar blokkerig en soms helemaal geen beeld. Al die tijd belooft Caiway dat er een reparatie zal plaatsvinden en in al die tijd moeten wij gewoon abonnementsgeld betalen voor een product, dat door Caiway niet geleverd wordt!

Vanaf januari heb ik mijn automatische incasso stopgezet en iedere keer een bericht hierover naar Caiway gestuurd, zonder een reactie terug te ontvangen.
Gisteren ontving ik 5 herinneringen, met bericht dat deze binnen 15 dagen betaald dienen te worden, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld. Over het jarenlang niet leveren van een product, waarvoor wél betaald moet worden, wordt door Caiway niet over gesproken….

Storing is door Caiway meerdere malen als verholpen gemeld, omdat de monteur in huis de storing niet kon verhelpen (de breuk ligt op 30 meter van de versterker in de verdeelkast in de wijk) De breuk is nooit gerepareerd en het TV-beeld werd iedere maand slechter!!!

Edit: kan helaas hier geen screenshot van het beeld uploaden ter illustratie :-(
Gewijzigd door Eric op 25 June 2024, 07:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Incassobureau ingeschakeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie