obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Audio Aria 7X
puccini
Zijn er meer mensen die sinds enige tijd zo'n laag audio niveau ervaren met de Amino Aria 7X.
Erg storend en het wordt er niet beter op met die Caiway, er is ook niets in te stellen, maar dat is volgens mij de standaard bij de firma :-(
Gewijzigd door puccini op 28 januari 2024, 10:53
 
rolandzu
Bij mij exact het zelfde. Het geluid is 40 % te zacht. De Delta TV-ontvanger is aangesloten op een Samsung QLED 50". Als de afstandsbediening niet is gekoppeld en je drukt op 'Mute' aan/uit, dan zie je dat het geluid 60 % is. Ik kan dit niveau op geen enkele manier naar 100% brengen.
In deze ontvanger is er geen mogelijkheid om via instellingen het geluid harder te zetten.

Inmiddels gevonden!
1. ontkoppel de afstandsbediening van de TV-ontvanger.
2. Ga naar instellingen van de TV-ontvanger en zet het audio op Nederlands (niet op Nederlands Dolby want dan neemt de TV de regeling voor het audio over).
3. Schakel de TV-ontvanger Kamai 7x uit- en weer aan.
4. nu is het mogelijk het geluid van de de Kamai 7x op 100% te zetten.
Dit staat niet in de beschrijving van Delta: "Eén afstandsbediening voor alles" en heeft mij een hoop tijd gekost.

Succes mensen.
Gewijzigd door rolandzu op 10 maart 2024, 12:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Audio Aria 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
Animo Aria afstandbediening Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 17 mrt 2022
Advertentie