obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Philips SmartTV plus internet
Plaat
Hoe krijg ik een Philips Smart TV Plus (uit de 4000 serie) werkend op internet in de slaapkamer. Ik heb bij de TV een WiFi booster de Deco X20 en een 2e decoder tv kastje. Het tv beeld is prima. Nu wil ik ook het WiFi wat beneden zit ook gaan zien en gebruiken op deze TV. Ik heb al een Humax WiFi usb 150N WLAN in de tv geplaatst maar de TV blijft in de configuratie stand kijken naar een bedraden netwerk aansluiting. Achter op de WiFI booster de Deco zit een 2e netwerk aansluiting. Waar is deze voor?
Ik heb gelezen dat er voor de Philips een eigen USB WiFi stick gebruik moet worden. Wie heeft hier ervaring mee of ander advies?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips SmartTV plus internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie