obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt
twiet
Als ik met mijn Animo 7x een serie opneem, worden ook alle herhalingen van die serie opgenomen. Vooral op Max worden series wel 5x herhaald, dus staat iedere aflevering 5x opgenomen. Mijn opnameruimte is snel vol!
 
OnsParadijs
Ik heb ook een Animo 7X en heb een net iets andere situatie. De herhalingen worden bij mij alleen maar opgenomen als ik de originele opname, na het kijken, alweer heb verwijderd voordat de herhaling wordt uitgezonden. Als ik een aflevering laat staan neemt het systeem geen volgende (zelfde) op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 mrt 2021
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 mei 2020
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Advertentie