obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Av knop afstandsbediening
MattR83
Heb ivm wissel TV mijn afstandbediening gekoppeld. Heb een amino kastje en een Philips TV, als ik van hdmi kanaal wil wisselen en op av drukt zie ik wel de lijst. Maar als ik vervolgens met de pijltjes wil wisselen. Dan zapt hij naar de volgende tv zender ipv hdmi kanaal. Nu moet ik elke keer naar de tv lopen. Om dit te wisselen wat niet handig is.

Iemand een oplossing hiervoor?
 
bobby09
Vreemd dat hier geen reaktie op is gekomen, misschien nu te laat of heb je het zelf al gevonden...

Druk herhaaldelijk op "av" om door de lijst te lopen. That's it. Hoef je niet naar de tv te lopen.
 
MattR83
Nee helaas werkt dat niet, ben er ook nog niet uit
 
bobby09
Dat is wel echt heel vreemd dan, Als hij wel op de av knop reageerd zou hij dat toch herhaaldelijk moeten doen denk je zo.

Dat hij met de pijltjes naar een ander kanaal hopt dat klopt , zo is het ook beschreven.

Maar wellicht heeft het met de tv te maken. Kan je nog een keer opnieuw proberen in te stellen...
Mogelijk is er nog een andere philips in de ab. Iets anders zou ik ook niet weten.
Dus niet bij de eerste keer "mute/on/off" stoppen, maar kijken of er nog een wil reageren...
Zo werkt het met de meeste universele ab. Altijd een soort van uitdaging om de goede te vinden, wat soms niet goed wil slagen zelfs. denk dat je dat wel eens hebt meegemaakt?

Mijn tv model heeft op de ab van de tv zelf een knop die door de av knop herhaaldelijk in te drukken naar de volgende ingang hopt... Als je bij jou persee op de pijltjes moet drukken van de originele ab, zit daar het addertje.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Av knop afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
afstandsbediening Hardware instellingen : 1 31 aug 2019
Advertentie