obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Zender van de maand Caiway
Bordewolf
OP het Deltaforum wordt door de forumbeheerder beweerd/verzekerd dat men er nu echt hard mee bezig is en dat het er aan zit te komen.
Men wil geen harde datum noemen omdat men bang is dat men daar later weer op aangesproken wordt wanneer het dan net niet lukt.

Dat men er nu hard mee bezig is komt mede doordat men in Zeeland bij keuze voor glasvezel niet meer kan kiezen voor COAX erbij. Alles gaat dan via glasvezel. Dus het alternatief glasvezel zou dan slechter zijn qua geluidskwaliteit tov COAX. Dat kan natuurlijk niet.

Het zou me overigens niet verbazen dat men gezien de stuntprijzen van Delta de provider Caiway einde dit jaar gaan af laten zinken. Immers valt er geen uitleg te bedenken dat Delta EN Caiway allebei begin dit jaar de prijzen al hebben aangepast, maar dit niet gezamenlijk doen vanaf 1 september. De prijzen lijken opzettelijk mijlenver uit elkaar te zitten.
Krijgen de Caiwayklanten binnenkort brieven??? Wie zal het zeggen.

Ik heb mijn overstap alvast geregeld naar Delta. Het scheelde mij 20 euro per maand, ik heb nu 1 Gbps ipv 400 Mbit en ook nog eens Film1 extra naast alle zenders die ik al had.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Glasdion
Slam TV is de zender van de maand oktober (2021).

Ook is nu via de Caiway app de zenders BBC 1&2, ARD en ZDF toegevoegd
Gewijzigd door Glasdion op 03 oktober 2021, 19:32
 
Bordewolf
Via deze site kun je alle updates zien:
https://www.delta.nl/televisie/updates/

Onder zenderupdates onder september zie je alle zenders die nu in de app erbij zijn gekomen.

Verder is het stereogeluid van een aantal kanalen (o.a. veronica) geupgrade naar 256Kpbs Stereo AAC op het nieuwe platform. Komende weken worden alle zenders naar dit geluidsniveau opgeschaald. Dolby komt daarna Cheer
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Glasdion
Net als in april van dit jaar is Nick JR zender van de maand november.
Tip aan Caiway zet in december NPO 1 Extra aan als zender van de maand, dan kan iedereen naar Serious Request en de Top 2000 kijken.

En niet zoals vorig jaar op 2e kerstdag, NPO 1 Extra pas doorgeven via het evenementenkanaal.
Dit was dus op dag 2 van de top 2000.
 
Cees
Bij Ziggo zijn alle regionale zenders in HD omgezet. Zou Caiway/Delta volgen? Hier nu alleen AT5 in HD.
 
Glasdion
Volgens mij is bij ons op glasvezel tv, alle regionale omroepen inclusief AT5 in SD.
 
Cees
Ik kijk via de coax. Zou leuk zijn als dat daar ook in HD zou worden doorgegeven.
 
Bordewolf

Cees schreef:

Ik kijk via de coax. Zou leuk zijn als dat daar ook in HD zou worden doorgegeven.


Caiway doet niets meet met COAX. Op het interactieve platform en de app zijn alle regionalen HD, evenals vele andere zenders tov COAX.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees
Maar Ziggo geeft het wel allemaal in HD door op de coax. Waarom zou Caiway dat ook niet kunnen doen. Ik wil gewoon via de coax blijven kijken.
 
Bordewolf

Truus schreef:

Maar Ziggo geeft het wel allemaal in HD door op de coax. Waarom zou Caiway dat ook niet kunnen doen. Ik wil gewoon via de coax blijven kijken.


Caiway gaat geen dubbele kosten meer maken. Coax wordt steeds minder onderhouden. Glasvezel is de toekomst en daar wordt vol op ingezet.

Ik zie op de langere termijn Caiway helemaal verdwijnen van de COAX.
Men gaat coax sowieso ontkoppelen van glasvezel. Bij glasvezel kan men dan geen coax tv meer ontvangen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender van de maand Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage opstarten Caiway TV Storing : 2 19 mei 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie