obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Netgear R7000 en interactive TV
petervv16
Ik heb de bovenstaande router, en daar zou ik Interactive TV over willen doen. Dit lukt me echter niet. Zelfs als ik op mijn R7000 poort 2 of poort 4 probeer, dan blijft het beeld zwart op de rechtstreekse UTP kabel naar de Caiway Aria 7x

Ik ken iemand die een Netgear R8000 heeft, en daar werkt het allemaal wel.
Hij heeft geen speciale instellingen hiervoor gedaan, en dus ook geen gebruik gemaakt van IPTV/Bridge vLan
Heeft iemand een idee in welke hoek ik het moet zoeken, of beter : Zijn er meer mensen met een R7000 die daaroverheen Interactieve TV hebben. Mijn firmware van de Netgear is up-to-date

Mijn UTP kabel kan niet naar poort 2/3 op de caiway modem, omdat deze ergens anders staat. Dus vandaar de methode via de router.

ps.
Het vinkje op de router staat aan m.b.t.. : IGMP Proxy uitschakelen (dit is default)
(zie foto)
petervv16 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door petervv16 op 29 november 2020, 23:14
 
Jaco Hage
(actuele update IPTV Vs Netgear router, bekijk ook deze link. https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...post_25154
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear R7000 en interactive TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ook de Netgear R8000 doet geen IA TV meer Interactieve TV, Pay Per Event : 86 06 jan 2021
Interactive TV app Interactieve TV, Pay Per Event : 1 05 jul 2020
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 18 14 mei 2016
Netgear WNDR3700 Eigen netwerk : 3 26 dec 2014
NETGEAR Nighthawk AC1900 R7000 Eigen netwerk : 2 24 apr 2014
Advertentie