Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Netgear R7000 en interactive TV
|
|
petervv16 |
Geplaatst op 28 November 2020, 16:11
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 27 Dec 2010 |
Ik heb de bovenstaande router, en daar zou ik Interactive TV over willen doen. Dit lukt me echter niet. Zelfs als ik op mijn R7000 poort 2 of poort 4 probeer, dan blijft het beeld zwart op de rechtstreekse UTP kabel naar de Caiway Aria 7x Ik ken iemand die een Netgear R8000 heeft, en daar werkt het allemaal wel. Hij heeft geen speciale instellingen hiervoor gedaan, en dus ook geen gebruik gemaakt van IPTV/Bridge vLan Heeft iemand een idee in welke hoek ik het moet zoeken, of beter : Zijn er meer mensen met een R7000 die daaroverheen Interactieve TV hebben. Mijn firmware van de Netgear is up-to-date Mijn UTP kabel kan niet naar poort 2/3 op de caiway modem, omdat deze ergens anders staat. Dus vandaar de methode via de router. ps. Het vinkje op de router staat aan m.b.t.. : IGMP Proxy uitschakelen (dit is default) (zie foto)
petervv16 voegde bij, bestand:
Gewijzigd door petervv16 op 29 November 2020, 23:14 |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 01 December 2020, 23:13
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
(actuele update IPTV Vs Netgear router, bekijk ook deze link. https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...post_25154 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear R7000 en interactive TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ook de Netgear R8000 doet geen IA TV meer | Interactieve TV, Pay Per Event | : 86 | 06 Jan 2021 |
Interactive TV app | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 05 Jul 2020 |
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900 | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 18 | 14 May 2016 |
Netgear WNDR3700 | Eigen netwerk | : 3 | 26 Dec 2014 |
NETGEAR Nighthawk AC1900 R7000 | Eigen netwerk | : 2 | 24 Apr 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie