obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Bose Soundtouch 300 AB
bmos
Goedemiddag,
Ik probeer mijn Bose Soundtouch 300 Universele AB te koppelen aan mijn tv decoder (Aria 7x). Echter lukt dit niet met de codes die bose aangeeft. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt
 
thezuud
Goedemorgen,
ik heb hetzelfde issue. Diverse malen geprobeerd om de AB te programmeren met code 02125 om de Amino te bedienen via de universele AB van Bose, maar tot nog toe zonder succes.
Twee afstandsbedieningen moeten gebruiken is echt irritant.

Iemand een tip?
 
Jaco Hage
dit geldt helaas ook hetzelfde voor de Samsung TV gebruikers. De Samsung afstandsbediening herkent de Amino Aria X7 niet. Van Samsung begreep ik dat ze aan het kijken zijn om een IR code in de Samsung afstandsbediening te leren. ''ze zeggen dat dit nog ca 2 maanden kan duren, mocht het lukken''

Het is leuk de nieuwe Amino decoders Vs afstandsbediening maar het geeft veel kopzorgen bij klanten...
 
Maldenaar
Ik had een bizarre ervaring, heb net een nieuwe Samsung tv qe55ls03ras samen met de Amino Aria 7x. Getracht de universele afstandsbediening in te stellen zodat de amino bedient kan worden met de Samsung afstandsbediening. Na heel veel keer proberen vind ik ineens de Aria6 onder modelnummer; deze gekozen als alternatief en alles werkte perfect. Helaas heeft dit maar 1 avond geduurd, nu is nergens meer een Aria als modelnummer te vinden en werkt het niet meer...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bose Soundtouch 300 AB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Entone bedienen met bose afstandbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 4 02 dec 2018
Advertentie