obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
GooseVPN icm Caiway
Infamous
Hallo allemaal,

Ik ben sinds enige tijd abonnee bij Caiway, heb eeb buitengewoon slom 300 glas pakket met een Genexis Platinum 7840 modem/router.

Nu beschik ik ook over GoosVPN. Via mijn vorige provider werkte dit allemaal. Nu helaas niet meer. Goose zegt dat het aan de Genexis ligt, Caiway zegt dat er geen beperkingen zijn.

Via ander wifi netwerken werkt mijn vpn wel.
Iemand hier ervaring mee? Moet ik in de genexis eea aanpassen?

Alvast bedankt voor reageren.
 
Highway
Het zou gewoon moeten werken. Het enige wat ik kan bedenken is dat het ip adres bij Goose geblokkeerd wordt.

Check je ip adres, zet je Genexis minimaal een uur uit en check of je een ander ip adres hebt gekregen. Test je VPN.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GooseVPN icm Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie