Ik zit nu ruim 25 minuten te wachten bij 30 minuten verbreek ik de verbinding, er waren 12 wachtende voor me, met hoeveel man/vrouw zitten ze daar. Ook erg vervelend dat het tellertje niet afloopt dan weet je waar je aan toe bent. grrr nu 7 dagen werkdagen later en nog niets gehoord over de status van mijn nummer porterings aanvraag. Waarom moet dat allemaal zo lang duren en is de feedback van caiway zo matig? Morgen nog een poging ....
Tellertje heb ik bij een van mijn vorige meldingen ook al aangekaart.
De medewerker vond het geen slecht idee en zou het doorpassen.
Communicatie........... Caiway-Noway.
Ja zucht en ondertussen is er 90 cent aan mijn geduld verdiend, betaalde service nummers is te gek voor woorden. Verdienen zonder iets te doen, moet ik eens bij mijn baas mee aankomen. "Ik heb een idee zolang de klant op ons wacht laten we ze wachtgeld betalen ......" Ieder bedrijf dat zo opereert is snel out of business.
Hedenochtend nog eens geprobeerd, twee wachtende voor me en na +/- 11 minuten aan de beurt. Toevallig dezelfde dame als de vorige keer (toeval of is zij de enige die daar werkt) de uitvoer van de portering staat voor 5/11 gepland ben benieuwd ...
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening)
toch geinstalleerd.maar werkt niet.
Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt